Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
@karamelldrottningen määh, jag har inte sett att min avatar står still. Den ska ju studsa annars är den inte jag. Ska genast leta fram den igen och byta till en ny, studsande rökboll.

Trist att du inte kan leka just nu. Men det kommer fler tillfällen.

Angående listan, kan ni inte "klaga" lite på Gunnar att han lägger till den funktionen igen? Den var ju himla smidig.

LL: bumpo
  1. Matmissbrukaren
  2. Myrten
  3. glömmerallt
  4. Mark
  5. cirkus
  6. Breaktown
  7. Niyama
  8. Blacksmithfarm
  9. Mumorsan
Okej, jag är med :) Har trånat lite efter en ny lek men har inte sett någon uppe. Jag är dock galet upptagen hela lördagen och söndagen kommer jag att vara ytterst bakis :angel:

Jag tänker sitta här och vara bitter tills nån taggar mig! :mad: ;)

@Sasse Det finns en variant, man klickar sök uppe till höger, skriver i användarnamnet och väljer "sök i denna tråd" så får man upp alla inlägg av den användaren i tråden. Lite mer omständligt och man får ingen översikt över hur många inlägg de olika deltagarna har skrivit, men det är ju bättre än inget i alla fall. :)

@Niyama För att jag inte hade tid när den påbörjades, sen har jag inte haft koll på den här tråden så mycket. Men sitter just nu och funderar på om jag anser mig ha tid.

Tackar för invitationen, har just fått ner min "akuta saker som måste göras i hemmet/på jobbet/med livet/med hästarna/i trädgården/med bilen"-lista till hanterbar men vill gärna behålla den så om det går och beta ner de sista mest akuta sakerna inom så kort som möjligt. Varulvslek KAN iofs ibland vara en akut sak som "måste" göras med livet, men inte alldeles för stunden. Återkommer möjligen efter sommaren eller så! :)

Hm, ska lek dras igång före Valborg? Jag åker till Göteborg på morgonen 1a maj då min systerson ska döpas. Åter hem 4e, men då drar jag direkt till Täby Galopp. Och Valborg är alltid Valborg, men jag ämnar vara hemma själv på kvällen (och förbereda mig för att ta morgonplanet) efter vinlunch med vänner.

Sammanfattningsvis så tror jag att jag kan leka även över helgen, men aktiviteten blir inte riktigt som den brukar.

Jag kan dra igång en lek typ nu med första dl i morgon? Men helst ser jag att jag får starta leken i morgon på morgonen. Med dag-DL på kvällen och natt-DL på morgonen. Hur låter det? Blir det för tight med lekstart och första DL samma dag?

@Sasse @bumpo Haha okej då, jag är med! :p

För mig är det okej med första DL samma dag som leken kommer upp, men det kan nog vara bra att PM:a alla idag om det, så ingen missar?

Så tråkigt att jag missat att denna tråd vaknat igen. :cry:

Jag har varit leksugen länge och nu har jag semester = massor med tid. Suck!

Jag kan tyvärr inte vara med och spela på ett rätt så bra tag.

Och nu när jag såg Blacksmithfarms inlägg så kom jag att tänka på om det finns någon möjlighet alls numera till att se en persons alla inlägg i en tråd? (Har inte hunnit sätta mig in i nya buke) Om inte, hur ska man då orka teoria i varulvslekar?:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar