Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag insåg precis att jag är ledig i 4 dagar och bara kommer sitta hemma och vakta hästarna, så behöver LL en till reserv är det fullt möjligt att jag kan tänka mig hoppa på. :)

Jag tackar @bumpo för taggningen, men jag känner inte att jag har tid precis just nu (och leken har ju dessutom redan startat), vill inte vara så dålig som jag varit i tidigare lekar då tidsbrist spökat men kommer följa leken med intresse! :D

Jag kan tyvärr inte vara med och spela på ett rätt så bra tag.

Och nu när jag såg Blacksmithfarms inlägg så kom jag att tänka på om det finns någon möjlighet alls numera till att se en persons alla inlägg i en tråd? (Har inte hunnit sätta mig in i nya buke) Om inte, hur ska man då orka teoria i varulvslekar?:eek:

Det går visst att söka på en persons alla inlägg i en tråd. Om man öppnat tråden, ställer markören i rutan för sök så kommer en ruta upp nedanför där det finns ett fält för "Skrivet av medlem:" och en ruta att bocka i för "Sök i denna tråd" om man lämnar övriga sökfält tomma så kommer personens alla inlägg upp. Det fungerar iaf på datorn....

LL niyama
1 Hedinn
2 Habina
3 CaisaLundblad (om leken kommer igång ganska omgående)
4
5
6
7
8
9
10

Sista månaden i plugget nu, så kommer inte ha så mycket tid över för lek framöver, men är gärna LL nån gång om det behövs. ^^

@Hjartagna - tack! Det där var ju en ännu bättre sökvariant än som det var innan tycker jag.

Däremot så var det ju käckt förut när man kunde se en lista på vem som postat mest i tråden och sen i fallande ordning.

LL niyama

1 Hedinn
2 Habina
4 Matmissbrukaren
5
6
7
8
9
10

LL niyama
1 Hedinn
2 Habina
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
7
8
9
10

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 364
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar