Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm... Lite leksugen är jag :)
Men om jag kan vara med beror på när leken startar och hur det passar in med jobb och annat.

@bumpo Hur många vill du få ihop innan du startar leken?

Jag och det nya systemet kommer lite bättre överens nu så jag kan hänga på. Funkar det inte från mobilen får jag byta till datorn.

@Niyama, ja såklart det är monstermom. Hjärnsläpp deluxe här. Menar du Caisa? Isf hade hon fullt upp ett tag. Men det kanske släppt nu. @CaisaLundblad. @Sasse?

Och jag håller med. Jag vill också kunna se en lista på vilka som skrivit i tråden.

Gullig du är som taggade mig :)! Har ju dock tänkt att inte spela detta år. Har inte riktigt tiden som behövs läggas ner. Kanske eventuellt vara med senare men just nu skulle jag mer känna press och vill inte att det ska bli som sista leken då jag var ond och inte hade riktigt tid. Kändes inte helt sjust mot de andra i lyan. Eller spelarna som helhet.

OT men din avatar står still??? Ska den inte hoppa va? Och förresten vad är det för lista ni pratar om?

@karamelldrottningen
Listan är den som man kunde få fram förut (gamla buke) om man tryckte på siffran för antal inlägg i tråden (har jag för mig).

Då såg man en lista på de användare som skrivit i tråden, och en siffra på hur många inlägg var och en skrivit i tråden. Sedan kunde man välja en användares inläggssiffra och få fram dennes inlägg i en lista.

Mycket smidigt om man vill gå igenom vad någon har skrivit, eller leta upp ett inlägg från en användare etc ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar