Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Niyama
Nä, när man väl fick reda på den funktionen så var det som att hitta en guldgruva. Nu lekte hag i flera år innan någon (Mammas?) delade med sig om fyndet, så jag skulle nog klara mig. Dock kan jag inte vara med förrän om en månad :p

Jag är inte heller jättesugen just nu Tror jag får vänta tills efter sommaren iaf eftersom jag inte har någon direkt datortid när det finns så mycket att göra ute i solen :)

Sorry, inga fler lekar för min del
Nya mobilsidan är skitdålig och det går inte ha koll på något på sidan via den och jag skriver aldrig från datorn, så kommer inte kunna hänga med i lekarna. Behöver ha en webbversion till det.
Om nu inte ett stordåd sker och det går att visa webbversionen som ett tillval.

Lyfter fram den senaste varianten av anmälningslistan:

LL: bumpo

1. Outofservice
2. Myrten
3. Matmissbrukaren
4. Mark
5. cirkus
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Om forumet så tar det väl lite tid att vänja sig. Men jag hoppas (och tror) inte det ska stoppa ulvspelande på längre sikt.

@Sasse
Jag skulle gärna varit med men jag befinner mig på resande fot ett par månader så jag ägnar mig helhjärtat åt äventyr i vida världen just nu :)

Sorry, inga fler lekar för min del
Nya mobilsidan är skitdålig och det går inte ha koll på något på sidan via den och jag skriver aldrig från datorn, så kommer inte kunna hänga med i lekarna. Behöver ha en webbversion till det.
Om nu inte ett stordåd sker och det går att visa webbversionen som ett tillval.

Vad har du för mobil? Har för mig att man kan ändra till att få "standardversion" sas. Niphredil skrev något om det i "nytt forum"-tråden. :)

@zassoo @Killaloe @CaisaLundblad Dålig stil hörni! :p Nä då, det är väl inte så konstigt att studier/sommarvärmen gör att man prioriterar annat.

@Lillelorden Var befinner du dig någonstans? :)

@bumpo Svårt att svara på, det är några dagar här och där som är helt körda men vi vet ju inte alls om leken är på gång nu eller om en månad liksom.

Kan någon vara gullig att ta bort mig? Måste bli vän med nya buke först innan jag kan va med, för just nu är jag ibne här väldigt lite jämfört med innan :p

@Matmissbrukaren Vet inte riktigt varför jag frågade vad du hade för mobil, är inte direkt teknisk :p

Men jag har i alla fall en Samsung också. Om jag klickar på "Inställningar"-knappen så får jag in att jag kan ställa in som skrivbordsvy. Som jag förstod det på Niphredil så ska du då få en webbversion.

LL: bumpo
1.
2. Myrten
3. glömmerallt
4. Mark
5. cirkus
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

@Sasse

Så går det inte göra på min. Sidan ändrar sig inget. Men det är som det är.
Hade bara varit så mycket enklare med vanliga sidan. Men ska jag spela får jag väl plocka fram datorn. Den är bara lite jobbigare att bära med sig överallt :p
Med mobilen kan jag titta in när som och vara med i spelet, det är ju därför jag alltid är så aktiv i lekarna :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar