Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Är du den Mark? Och i så fall: varför får jag inte stå kvar som LL ditt pucko? :p Om du inte är den Mark så ta inte illa upp av förra meningen.

Haha, jodå, det är jag. Men det var faktiskt Matmissbrukaren som började med att slarva bort dig. Så, pucko på dig själv, gnällrumpa :yuck: !

EDIT: Ujdå, det hade visst redan framgått. Du kan va gnällrumpa iaf ;)

Förlåt :p Missade den lilla detaljen :D

Det är helt okej, gör inte så mycket att jag kom bort lite där. :D

Haha, jodå, det är jag. Men det var faktiskt Matmissbrukaren som började med att slarva bort dig. Så, pucko på dig själv, gnällrumpa :yuck: !

EDIT: Ujdå, det hade visst redan framgått. Du kan va gnällrumpa iaf ;)

HMPF! Smisk ska du ha! Jag är ingen gnällrumpa. (nu tänker jag rigga lottningen så att du blir ulv för det) Kul att du vill vara med att leka i alla fall. :love: Och klä påååå dig! Du kan ju inte springa runt här naken... :rofl:

Men var är alla?!

Cirkus, jag vet att du kommit hem från din resa igen. Inga ursäkter, skriv upp dig nu :D

Jag ska snart ut och resa och har ingen lust att vänta till slutet på april på en lek. Det är ju evigheter dit!
Får skaffa tio dubbelnick så kan leken starta sen :p

Om ni kör en dubbelnickslek behöver ni ju bara en deltagare till, minst ;)

Årajt då. Jag återinsätter även LL ;)

LL: bumpo

1. Outofservice
2. Myrten (om lekstart sker tidigast 19/3)
3. Matmissbrukaren
4. Mark
5. cirkus
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Eller så hjälper du till här och skriver upp dig på listan ;)

LL: bumpo

1. Outofservice
2. Myrten (om lekstart sker tidigast 19/3)
3. Cirkus
4. Mark
5.
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Jag plockar bort mig från listan för tillfället. Ska iväg på en resa nästa vecka så startar det en lek snart kan jag inte vara med. Så får skriva upp mig i slutet på April igen :)

Är lite sugen, men har lite mycket att stå i fortfarande.. Vill inte vara tvungen att hoppa av som sist, så hoppar nog tyvärr. :)

Eftersom där jag annorstädes roar mig med denna lek just nu befinner sig i ett bakvatten, är jag intresserad att delta här då min abstinens börjar bli svårhanterlig.

Dock har jag ett par sekvenser med dagar framför mig, då jag kommer ha mycket dåligt med Internet - så skulle en lek startas upp i den vevan bangar jag, och får hantera abstinensen på annat sätt. Tröstäta choklad, eller så.

@Jeffery de säljer nog ut påskgodis billigt i nästa vecka. ;)

KL

Men jag är ju sugen på att vara med i en lek i det nya forumet, det känns som att det skulle flyta smidigare på något vis... Hmm... Kanske kanske... Eller så slutar jag fundera över det och pluggar matte istället. :p

Men jag är ju sugen på att vara med i en lek i det nya forumet, det känns som att det skulle flyta smidigare på något vis... Hmm... Kanske kanske... Eller så slutar jag fundera över det och pluggar matte istället. :p

Just det talar emot lek för mig, jag har fortfarande inte förstått hur man får upp en lista på de som skrivit i tråden så man sen kan gå igenom en viss användares inlägg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV