Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Ok, det är bra att veta, då ska jag linda in mina anklagelser mer när jag misstänker dig. :)

Hon skriver "skriv upp mig, om du vågar", klart jag skriver upp henne. :D

Jag sitter och funderar på när/om du någonsin sover...? :cautious:

Sen kanske man förstår att vi inte får så många nya spelare när de kommer hit och bara ser en massa annat än vad som hör tråden till! :sneaky:

Typ
"ÅH, varulvslek? Det verkar roligt. Här är en anmälningstråd, undrar om jag kan anmäla mig också..."
*klickar in*
"Oj. Det blev nog fel, måste ha klickat på fel tråd."
*Går tillbaka, klickar in igen*
"Men... vad ÄR det för fel med Buke nudå? Det här är ju ingen anmälningstråd, bara en massa konstigt smileysexsnack? :crazy: Är det min dator som krånglar?"
*går tillbaka, klickar in igen*
"Nähä... jaja, jag ger väl upp då... synd... :cry:"

:laugh:

Man måste va funtad på ett visst vis om man ska stå ut och palla trycket i denna samling med folk..detta är ett test ;)

Jag har också börjat grunna lite på ett tema till en lek... Men jag får ju prestationsångest när alla har så fantastiska uppdateringar, blir ni besvikna om någon har en lek med mindre fantastiska uppdateringar? :eek:

Och jag får nog läsa om boken jag tänkte grunda temat på, shit, jag minns i princip bara vad 2 av karaktärerna hette. :D

Nej, absolut inte! Jag körde ju en helt temalös lek som min första, för jag kände att det var tillräckligt att hålla reda på ändå så jag inte behövde krångla till det mer. ;)

Nej, absolut inte! Jag körde ju en helt temalös lek som min första, för jag kände att det var tillräckligt att hålla reda på ändå så jag inte behövde krångla till det mer. ;)

Haha, ja okej, så bra! :p

då kanske jag ska se om jag kan gräva fram den där boken någonstans ifrån... :sneaky:
Kan ju lika gärna läsa om den och skriva bokrecension på den till engelskan, två flugor i en smäll! :D

...
Finns det någon motsvarighet till goda tvillingar? :p Tänkte att onda ju redan har kontakt, normalt sett... :angel:

Jag kommer att misstänka alla. Mer eller mindre bara. :p

Vi har ju aldrig spelat ihop och innan du börjar misstänka mig så kan jag säga att alla uppfattar mig som kort, bitsk och skum oavsett roll jag har :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar