Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
3 Myrten
4 Hedinn
5 Habina
6 Blacksmithfarm
7
8
9
10
11
12

Lite beroende på när det kommer igång, har lite dåligt med lek-tid nästa helg...

Elak LL? Semester? No. 8? Purrrrrrfect!

LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
3 Myrten
4 Hedinn
5 Habina
6 Blacksmithfarm
7 bumpo
8 Mumorsan
9
10
11
12

Nu har inte moderatorn skrivit något på länge, men det är meningen att färdiga lekar ska låsas. Ni kan väl komma ihåg det? :)

@Niyama Det var mer allmänt och inte specifikt till dig. Varje LL kan ju ta för vana att låsa sina lektrådar när leken är avslutad (och alla har kommenterat färdigt) och nya leken är på G. Har för mig att moderatorn inte vill ha två lekar uppe samtidigt, utan den gamla ska låsas innan den nya startar. Nu vet du det, så det här svaret är till alla andra också :)

Jag kan eventuellt vara med, men jag tycker det är lite tråkigt när lekarna blir små så jag blir ju inte så sugen på och skriva upp mig när det är lågt intresse för då brukar leken starta såfort det blir tillräckligt med deltagare och då saknas det fortfarande några för att jag ska tycka det är riktigt roligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 543
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar