Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Medan vi väntar på att anmälningarna ska droppa in - vill ni köra Pelle Svanslös? Dokusåpa tema (ej Robinson Buke - den ska gå e sommaren ), eller ngt annat?
Äntligen Buke (Äntligen hemma)
Vad sägs om Downton Buke (Downton Abbey)? (om inte det redan varit med)
Jag har haft en melodifestivalek. Där fick alla artistnamn som jag hade väldigt flödande fantasi när jag hittade på. Minns att Pegasus hette Bäckahästen och Mammas något i stil med Oh Mama.
Nu har inte moderatorn skrivit något på länge, men det är meningen att färdiga lekar ska låsas. Ni kan väl komma ihåg det?
@Sasse
Har du inte sommarlov snart?
Hur går det - nu tycker jag att leken ska komma igång så några till kan väl ta och anmäla sig?
@Pegasus63 @Killaloe @glömmerallt @karamelldrottningen @Artline @Monstermom @Jeffery @Niyama @zassoo @Shaggy
Hallååå
Vore ju också kul med några nybörjare tycker jag
Hur går det - nu tycker jag att leken ska komma igång så några till kan väl ta och anmäla sig?
@Pegasus63 @Killaloe @glömmerallt @karamelldrottningen @Artline @Monstermom @Jeffery @Niyama @zassoo @Shaggy
Hallååå
Vore ju också kul med några nybörjare tycker jag
Nämen? Varför? Är det tråden jag tror eller nån annan?Jag ska ta lite bukepaus (går bara in från mobilen ibland) på obestämd tid. Har inte varit roligt alls senaste tiden och har suttit och grinat över en tråd