Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska ta lite bukepaus (går bara in från mobilen ibland) på obestämd tid. Har inte varit roligt alls senaste tiden och har suttit och grinat över en tråd :o

Vad tråkigt, hoppas du kan komma tillbaka vid senare tillfälle, det är så roligt att ha med dig i lekarna. :)

Framförallt hoppas jag att du snart slutar vara ledsen, jag har ingen susning vad det handlar om men oavsett så är det ju väldigt tråkigt att höra att du blir så ledsen av en tråd.

Knuffar upp tråden.

LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
3 Myrten (om vi startar i maj)
4 Hedinn
5 Habina
6 Blacksmithfarm
7 bumpo
8 Mumorsan
9
10
11
12

Jag ska bli pendlare fr om juni och året ut och då tror jag det blir tufft för mig att hinna leka (LL bör funka). Således hoppas jag att vi kan köra någon lek i maj.

Knuff igen!

Nu har mitt liv lugnat ner sig lite, så nu kan jag nog leka. :)

LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
4 Hedinn
5 Habina
6 Blacksmithfarm
7 bumpo
8 Mumorsan
9 CaisaLundblad
10
11
12

LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
4 Hedinn
5 Habina
6 Vira
7 bumpo
8 Mumorsan
9 CaisaLundblad
10
11
12
13
14

Nu är det ju nästan sommar, nu borde väl ändå fler ha tid? :)

Ja, kom igen nu :banana:

Jag har semester ända till vecka 28 nu såvida ingen erbjuder mig ett jobb hux flux! Så massa tid för att leka :D

Jag kan hänga på en lekomgång innan jag tar mitt "sommarlov". Förutsatt att leken startar rätt snart.

LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
4 Hedinn
5 Habina
6 Vira
7 bumpo
8 Mumorsan
9 CaisaLundblad
10 Sasse
11
12
13
14

LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
4 Hedinn
5 Habina
6 Vira
7 bumpo
8 Mumorsan
9 CaisaLundblad
10 Sasse
11outofservice
12
13
14

Kanske i och för sig bör höra mig för, angående DL-tiderna. Brukar ni köra DL två gånger om dagen nuförtiden? Hur hade du tänkt @Paddington ?

@Sasse - jag kan vara flexibel m DL-tiderna - hur vill ni göra? Endera kör vi kl 21 och 22 eller så kör vi kl 21 och 09 (obs gäller bara om leken drar igång denna vecka då jag har semester - om den går in på nästa vecka måste morgonDL vara kl 07.30)

Tror det passar mig bäst med en kvällsdl och en morgondl. Valfritt vilka tider, men gärna inte att ha kvällsdl så sent, jag lär rösta efter den. Är inte morgonpigg! 21 är en bra tid dock.

Jag hoppar på om leken kommer igång i veckan, nästa vecka vet jag inte hur jag har med tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 543
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar