Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är varken full eller från Göteborg!Jag älskar att leken har spårat redan innan den börjat!
Jag är faktiskt inte heller från Göteborg, skillnaden när jag är nykter är att jag brukar försöka hålla mina jätteroliga skämt utanför ulvleken.Och jag är varken full eller från Göteborg!
Var det där en pik?Jag är faktiskt inte heller från Göteborg, skillnaden när jag är nykter är att jag brukar försöka hålla mina jätteroliga skämt utanför ulvleken.
Haha nej, egentligen inte. Men det kan bli det nu.Var det där en pik?
Dålig humor? Förstår inte vad du pratar om. Fast jag är ju från Stockholm förstås.Haha nej, egentligen inte. Men det kan bli det nu.
Det var väl mer ett erkännande att jag har lika dålig humor nykter...
Haha nej, egentligen inte. Men det kan bli det nu.
Det var väl mer ett erkännande att jag har lika dålig humor nykter...
Det minns jag mycket väl! Men ändå... Det borde vara dags igen för dig...Jag var ju faktiskt det för ett par lekar sen! Satt i lyan med dig...
Den här gången verkar frågan vara "Var är @LenaH och Snurrfian instängda?"Jag tycker att det är jättesvårt att veta vad man ska tro, så här tidigt! När jag tittar på tidigare lekar så såg jag att ni har haft en fråga att svara på och få igång leken med, det verkade rätt smart, nu vet man ju liksom inte vad en ska skriva!
Hmm.
Jag ska tvätta och äta gröt idag iallafall, så jag får fundera på de här under tiden.
Någon eftersökte en fråga!
Obligatorisk fråga att besvara innan dl 22.00 ikväll.
Vem tror ni kommer vinna striden, onda eller goda?
Vad tror du kan vara avgörande för en god vinst?
ULV, ULV, ULV!!!Wiiihoooo! Nu ska här teorias!
Så här långt har jag misstankar mot:
ALLA!!!
Varför just avgörande för en god vinst? Om man tror att onda vinner då?Någon eftersökte en fråga!
Obligatorisk fråga att besvara innan dl 22.00 ikväll.
Vem tror ni kommer vinna striden, onda eller goda?
Vad tror du kan vara avgörande för en god vinst?
Good point, @HedinnVarför just avgörande för en god vinst? Om man tror att onda vinner då?
Då är man ulv!Varför just avgörande för en god vinst? Om man tror att onda vinner då?