Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag undrar vart detta kommer att bära av.

Än så länge en massa tramsande och OT-ande. Eftersom det inte finns någon ond typ utanför lyan så tänker jag att det i allafall inte är någon ond spion, svart får eller dylikt som försöker meddela sig med sina kollegor i lyan. Eftersom det inte finns någon god med extrainformatio redan så lär OT-andet inte innehålla några spår av info förmedlad av LL heller.

Jag tycker att det är jättesvårt att veta vad man ska tro, så här tidigt! När jag tittar på tidigare lekar så såg jag att ni har haft en fråga att svara på och få igång leken med, det verkade rätt smart, nu vet man ju liksom inte vad en ska skriva!
Hmm.
Jag ska tvätta och äta gröt idag iallafall, så jag får fundera på de här under tiden.

Jag tycker att det är jättesvårt att veta vad man ska tro, så här tidigt! När jag tittar på tidigare lekar så såg jag att ni har haft en fråga att svara på och få igång leken med, det verkade rätt smart, nu vet man ju liksom inte vad en ska skriva!
Hmm.
Jag ska tvätta och äta gröt idag iallafall, så jag får fundera på de här under tiden.
Den här gången verkar frågan vara "Var är @LenaH och Snurrfian instängda?" :D

Info!

Brevbäraren har nu fått tre lottade paket att dela ut utan inbördes ordning och ni får ta del av innehållet så har ni lite mer att fundera på ;)

En sia
En extra röst
En förhäxning

Någon eftersökte en fråga!

Obligatorisk fråga att besvara innan dl 22.00 ikväll.

Vem tror ni kommer vinna striden, onda eller goda?
Vad tror du kan vara avgörande för en god vinst?

Någon eftersökte en fråga!

Obligatorisk fråga att besvara innan dl 22.00 ikväll.

Vem tror ni kommer vinna striden, onda eller goda?
Vad tror du kan vara avgörande för en god vinst?

Jag tror att goda kommer att vinna, främst för att det inte finns några twistar som kan ställa till det.
Avgörande för vinst måste ju vara att hindra ulvarna att käka, så siaren och silversmedens dotter tror jag kan vara nyckeln till vinst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025