Bra mycket bättre än Paddan.....Q!!! Haha kul!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra mycket bättre än Paddan.....Q!!! Haha kul!![]()
Ska vi säga grodan istället?Bra mycket bättre än Paddan.....![]()
Helst inteSka vi säga grodan istället?![]()
Helst inte![]()
Bra mycket bättre än Paddan.....![]()
Ska vi säga grodan istället?![]()
Det är från han jag tagit namnet å han var min avatar i flera år - ända till den jäkla @Killaloe började kalla mig Paddan...Paddington är väl egentligen en björn så -Björnen?
Det vore illa. Jag räknade i förra spelet och fick det till 5 onda där på 17 spelare även om det kunde blivit 6 om tjuven valt att spela som ond.
jo, det var när jag skojade till det som programledare för Robinson-Buke 2014Var det inte Paddman ett tag också?
Ja 5 låter troligt, nu ska vi bara försöka reda ut vilka de fem är...I förra leken så fanns ju också demonen som är dubbelt ond. Så det var nästan 6 som 6 onda från början , vi var 4 i lyan varav 1 demon och sen den onda spionen. I den här leken så slipper vi demonen, å andra sidan fanns det flera specialroller på goda sidan och tjuven som kunde välja i förra leken.
På 16 deltagare gissar jag på 5 i lyan.
Jag tror att det är du.Ja 5 låter troligt, nu ska vi bara försöka reda ut vilka de fem är...![]()
Jag och alla mina dubbelnick...Jag tror att det är du.Alla fem.
Det är från han jag tagit namnet å han var min avatar i flera år - ända till den jäkla @Killaloe började kalla mig Paddan...![]()
Nej, för du är skummare än jag, det vet ju alla!Jag och alla mina dubbelnick...Nåja om jag tror att du är den skyldiga så jämnar det ut sig!
![]()
Nej, för du är skummare än jag, det vet ju alla!![]()