Bra mycket bättre än Paddan.....Q!!! Haha kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra mycket bättre än Paddan.....Q!!! Haha kul!
Ska vi säga grodan istället?Bra mycket bättre än Paddan.....
Helst inteSka vi säga grodan istället?
Helst inte
Bra mycket bättre än Paddan.....
Ska vi säga grodan istället?
Nej, Paddi! .
Det är från han jag tagit namnet å han var min avatar i flera år - ända till den jäkla @Killaloe började kalla mig Paddan...Paddington är väl egentligen en björn så -Björnen?
Det vore illa. Jag räknade i förra spelet och fick det till 5 onda där på 17 spelare även om det kunde blivit 6 om tjuven valt att spela som ond.
jo, det var när jag skojade till det som programledare för Robinson-Buke 2014Var det inte Paddman ett tag också?
Ja 5 låter troligt, nu ska vi bara försöka reda ut vilka de fem är...I förra leken så fanns ju också demonen som är dubbelt ond. Så det var nästan 6 som 6 onda från början , vi var 4 i lyan varav 1 demon och sen den onda spionen. I den här leken så slipper vi demonen, å andra sidan fanns det flera specialroller på goda sidan och tjuven som kunde välja i förra leken.
På 16 deltagare gissar jag på 5 i lyan.
Jag tror att det är du. Alla fem.Ja 5 låter troligt, nu ska vi bara försöka reda ut vilka de fem är...
Jag och alla mina dubbelnick... Nåja om jag tror att du är den skyldiga så jämnar det ut sig!Jag tror att det är du. Alla fem.
Det är från han jag tagit namnet å han var min avatar i flera år - ända till den jäkla @Killaloe började kalla mig Paddan...
Nej, för du är skummare än jag, det vet ju alla!Jag och alla mina dubbelnick... Nåja om jag tror att du är den skyldiga så jämnar det ut sig!
Jag tror det börjar bli dags att syna dig lite närmare... Rent statistiskt sett borde du vara ond någon gång och varför inte den här gången?Nej, för du är skummare än jag, det vet ju alla!