Snurrfian
Moderator
Gunnar är hård...Haha trodde det var i en grotta ni satt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar är hård...Haha trodde det var i en grotta ni satt
Allla ska ha fått sina roller nu.
DL imorgon kväll 22.00!
Vänta nu, skrev ni inte tidigare att det var typ Gunnars lada ni satt i?Ja, vi sitter ju i Gunnars lya. Det trodde jag alla visste?
HM moderatorn borde veta.....Gunnar är hård...
Kontakta Jourhavande präst i morgon och berätta om ulvarna som förföljer dig.Men herregud, jag hade ju behövt en rejäl debrief efter den förra leken...
Nej det är en stor J-vla dragig lada med en stor metallbur i mitten - är de snälla får de komma ut ett par gånger om dagen. Det var därför ja sade upp mig.Haha trodde det var i en grotta ni satt
Nej det är en stor J-vla dragig lada med en stor metallbur i mitten - är de snälla får de komma ut ett par gånger om dagen. Det var därför ja sade upp mig.
Ja passa dig, sköter du dig inte kanske du blir moderator.det låter som aningens oschyssta arbetsmiljöförhållanden faktiskt....
hm det fanns ingen omvandlingsförmåga i denna leken va? *ilar tillbaka till rollbeskrivningarna*Ja passa dig, sköter du dig inte kanske du blir moderator.
svarar mig själv - NÄ.... phuhm det fanns ingen omvandlingsförmåga i denna leken va? *ilar tillbaka till rollbeskrivningarna*
Tyst nu hur ska vi nu kunna lura in någon ny stackare?Nej det är en stor J-vla dragig lada med en stor metallbur i mitten - är de snälla får de komma ut ett par gånger om dagen. Det var därför ja sade upp mig.
Med Gunnar vet man inte, han är allsmäktig härsvarar mig själv - NÄ.... phu
Så att du får någon ersättare menar du?Tyst nu hur ska vi nu kunna lura in någon ny stackare?
Precis! Eller någon annan stackare som har varit instängd längre än mig...Så att du får någon ersättare menar du?