Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför skulle du vilja dela med dig av det? Sen fattar jag inte
Lite utförligare. Jag försöker luska ut alla roller, det är guld att veta vem man kan lita på och vem som är ulv sedan spelar man efter det och lägger pussel, så gör så gott som alla även ulvar.

Man får titta på vem som röstar på vem och när och vem som säger vad, här har vi en del ledtrådar, men att direkt outa någon är svårt om man vill hålla sig till reglerna men visst kan man försöka förmedla det om omständigheterna är de rätta men inte bara för att.

Tack, det var precis ett sånt svar jag tänkte mig :)

Jag hade mina misstankar om att Hedinn var tvilling, tyckte det var konstigt att inte Idahoes tvilling röstade på Snurrfian på slutet för att rädda idahoe. Men såg ju att Hedinn redan gjort det. Oavsett så är det kanske liiiite bättre att hedinn blev käkad än någon viktig roll.

Sorry @Hedinn ;)

Lägger in den här med lite fina färger. Kanske någon som kan tänka lite klarare än mig? :angel:

17.55 Shaggy röstar på Mirtai
18.47 Mirtai röstar på glömmerallt
18.56 Lilltess röstar på Idahoe
20.57 Idahoe röstar på LenaH
21.30 Hedinn röstar på Snurrfian
21.44 Quarter4ever röstar på Snurrfian
21:44 Klara röstar på bollen_
21:45 glömmerallt röstar på idahoe
21:46 Habina röstar på Lobelia
21:48 Snurrfian röstar på Idahoe
21,50 Paddington röstar på Idahoe
21,52 Lobelia röstar på Lilltess
21,52 Cirkus röstar på Klara
21:56 bollen__ röstar på Klara
21:56 Idahoe ändrar röst till Snurrfian
21:57 Dentaku röstar på Idahoe
21:59 LenaH röstar på Lobelia

Eftersom vi kommit överens om att det rör sig om 5-6 ulvar, kan jag i alla fall konstatera att ulvarna kan gömma sig både bland de som röstade på idahoe och i alla andra röster. :(

Tack för att du redde upp det hela @LenaH

Tror jag gör mer nytta i stallet nu. :angel: Återkommer om några timmar, det är ändå minus tolv grader ute, så jag kan gott hålla mig inomhus (och nej, det var inte en godförklaring :p)

Råkade sova lääääänge idag. Ja jag hade också tankarna på Hedinn men tänkte kolla lite närmre på det idag. Men det behöver jag inte nu längre. Får kolla igenom en gång till vad som skrivits medan jag varit borta.

Tack för att du redde upp det hela @LenaH

Tror jag gör mer nytta i stallet nu. :angel: Återkommer om några timmar, det är ändå minus tolv grader ute, så jag kan gott hålla mig inomhus (och nej, det var inte en godförklaring :p)
Samma här, här är det visserligen inga minusgrader men ridas ska det ändå. :)

Jag hade mina misstankar om att Hedinn var tvilling, tyckte det var konstigt att inte Idahoes tvilling röstade på Snurrfian på slutet för att rädda idahoe. Men såg ju att Hedinn redan gjort det. Oavsett så är det kanske liiiite bättre att hedinn blev käkad än någon viktig roll.

Sorry @Hedinn ;)
*Spök*
Menar du att det finns såna som är bättre att ha kvar i leken än jag?! :mad:

Nej, men lika bra, har en massa jobb jag måste få klart idag, plus att jag ska ut ikväll... :angel:

Heja goda!

Ska handla och ha mig idag så jag kommer nog få läsa ikapp en del när jag kommer tillbaka!

Där ser man ju hur oerfaren man är jag reagerade inte alls på Hedinns kommentar där när Idahoe fick många röster...hmm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar