MM
Trådstartare
Men ulvjävlar! Vad har ni gjort!?
Ingen full Hedinn ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ulvjävlar! Vad har ni gjort!?
JA! Så jävla klantigt, jag såg ju fram emot @Hedinn s inlägg ikväll!Men ulvjävlar! Vad har ni gjort!?
LL får hitta på en tillfällig roll åt mig ikväll.
Du får bli Joker
Var det du som var klantig och käkade Hedinn?
Jag tror goda. Mest för att det känns som godas tur efter förra leken.
Eftersom jag är barnsligt förtjust i brevbäraren, så tror jag att hen kommer dela ut rätt paket till rätt person, så att det blir busenkelt att lista ut vilka som är onda.
Med det sagt kommer jag inte läsa på några timmar. Dags att åka in till stan och shoppa loss.
En vecka godisfritt kräver belöning!
Så varför skulle de vilja käka henne?
Eftersom det saknas onda roller utanför lyan så behöver ju ulvarna Bara se upp för ängeln och den välsignade (och ev paket från brevbäraren? ).
Hade man inte hellre satsat på att få ut en mer kraftfull roll typ siare, spion, röstfifflare?
Eller så valde man att spela safe, ta ut en ganska ofarlig roll för att vara säkraste på att få käka?
Hmm...
Krya på sonen och hoppas att det bara är svullet som lägger sig snart...Har visserligen läst lite under FM men vill läsa allt igen.
OT Suttit på sjukhuset med yngsta sonen (7)som gjort kontraströntgen då han inte kan svälja bra och inte äta fast föda efter att ha satt i halsen rejält häromdagen. Nu väntar vi bara på läkarens utlåtande av röntgenbilderna. Så om inte förr kommer jag in senare för teoriande och funderingar
Har visserligen läst lite under FM men vill läsa allt igen.
OT Suttit på sjukhuset med yngsta sonen (7)som gjort kontraströntgen då han inte kan svälja bra och inte äta fast föda efter att ha satt i halsen rejält häromdagen. Nu väntar vi bara på läkarens utlåtande av röntgenbilderna. Så om inte förr kommer jag in senare för teoriande och funderingar