Fyra som inte röstat än, om jag inte missat nån röst?
@LenaH @cirkus @CaisaLundblad @Lilltess kom ihåg dl redan 21
AHH, helvete! Trodde det var 22 igen!
Röst kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyra som inte röstat än, om jag inte missat nån röst?
@LenaH @cirkus @CaisaLundblad @Lilltess kom ihåg dl redan 21
AHH, helvete! Trodde det var 22 igen!
Röst kommer!
Anledningen till att man upprepar DL tiderna typ tusen gånger
Eller anledningen till att ha samma DL-tid varje dag?
Jag tyckte att ni hade tillräckligt med tid på er eftersom det inte var någon DL igår.... tänkte att icke-läskunniga röstar väl innan 22 på julafton då
Koppen har röstat på mig i alla fall, om fler har gjort det minns jag inte. Kan du utveckla varför du tyckte den rösten var märklig?Asså jag har inte tid att kolla nu men vem är det som tidigare har röstat på Hedinn? Var det kanske LenaH? Jag tycker iaf att det är den märkligaste rösten hitintills i leken. Om det inte var LenaH så ska jag kolla närmre på den som gjorde det
Edit: Spök!LenaH har en märklig röststatistik. Och jag vet inte om jag tycker den är så vattentät heller.
Hon har desutom misstänkt mig, och nästan övervägt att lägga en röst på mig. Och sådant är alltid ulvigt i mina ögon iom att jag vet vilken roll jag har och vi är ganska långt gånget i leken.
Koppen röstar på LenaH
Kan du utveckla? Framför allt kring Sasse.Pfft - fasen vad skönt.
Detta gjorde att FiaM halkade över på goda sidan, jag tror nog att min teori runt henne och Snurrfian var mest turlig.
Så då har vi två ulvar kvar att hitta. Det känns lite som uteslutningsmetod här.
Jag tror att jag har fattat ganska många roller nu (ha ha eller så är det åt helvete fel). Men Lilltess2 känns fortfarande som om hon lutar över på skumma sidan. Och Sasse har jag också lite ondvibbar ifrån.
Koppen har röstat på mig i alla fall, om fler har gjort det minns jag inte. Kan du utveckla varför du tyckte den rösten var märklig?
Jag förstod inte själv den riktigt, dock vet jag inte om det nödvändigtvis innebär att Koppen är ond.
Varför tror du inte att Koppen är ond?Aha okej, har inte så mycket tid men jag tycker att det inte finns något som pekar på att du skulle vara ond . Sen tror jag dock inte heller att koppen är ond så det känns ju ännu mer knepigt
Kan du utveckla? Framför allt kring Sasse.
Som jag ser det talar ändå röstningen till hennes fördel, tror jag. I läget där Snurrfian var väldigt misstänkt, borde inte en ond Sasse ha valt att offra Snurrfian? Och dagen därpå var hon den andra att lägga en röst på Klara, och Klara var väl ändå inte lika allmänt misstänkt som Snurrfian?
Sen visst, finns möjligheten att det i Sasses värld var tvärtom, det fanns en chans att rädda Snurrfian, men när du(?) kraftigt misstänkte Klara och i princip var godförklarad så trodde hon det var kört för Klara och valde att offra henne. Men jag vet inte, känns ändå lite mer långsökt?
Dagens röst var hon tvungen att lägga tidigt, så jag vet inte vad den säger egentligen. Kan vara så att hon är ond och såg en chans att få ut goda Idahoe och hoppade på det tåget snabbt, men jag har ju också hållit Idahoe som starkt misstänkt (och inte släppt riktigt jättehelt då ulvar kan spela och luras rätt bra), så jag känner det svårt att sätta något negativt till den rösten, det hade lika gärna kunnat vara jag som la den.
Jag hade rätt "bråttom" (insåg sent att jag inte skulle ha tid att leka idag) och skrev ihop inlägget från mobilen (?) om jag inte minns helt fel. Jag orkade inte då gå igenom leken en gång till, och allvarligt talat hade jag nog inte kunnat komma ihåg så mycket om jag inte även antecknat vid sidan av. Jag är inte riktigt så engagerad i lekarna att jag orkar det. Som jag skrev tidigare så teoriade och röstade jag utifrån vad jag kom ihåg att jag läst i leken tidigare. Jag vill minnas att du har hållit folk som neutrala, det var Hedinn som kom med den teorin först och hon citerade även inlägg då. Nej, jag har inte uppfattat som att du har haft höga misstankar om någon. Och de misstankar du haft har, som Hedinn skrev tidigare idag, varit "en i mängden" dessutom.Jag tycker att @Sasse s motivering till röst på mig idag är lite udda, att jag skulle ha hållit folk som neutrala och inte misstänkt så många
Nej jag försökte inte skapa ett drev mot dig. Jag var tvungen att rösta tidigt och valde då den jag just då misstänkte mest. Jag medger dock att jag inte reagerat på dig innan Hedinn började teoria för ett par dagar sedan, men å andra sidan tyckte jag att det var intressanta tankar Hedinn kom med.Sasse tycker jag kommer med en udda röst på mig idag, som jag skrivit innan. Funderar på om hon försöker skapa ett drev.
Har klippt lite konstigt, men angående misstankar mot Idaohoe. Nej, det var faktiskt Hedinn som började teoria först. Sedan vill jag minnas att Klara "tog över", eller hur man ska uttrycka det.Jag får känslan av att den som startat detta nog allra först var just ulven Klara Sen kommer lilltess2 och tar över facklan även om hon inte har Idahoe överst på misstänktalistan ...
Jag fick tydligen inte med cirkus citat av någon anledning, men håller med dig om detta. Min erfarenhet är inte att ulvar diskuterar tider och vilka de ska rösta på så mycket, allra minst första dagen. Jag blir faktiskt rätt förvånad över att cirkus verkar tro att det är så mycket taktik från ulvarna alltid. Det är verkligen inte min erfarenhet, speciellt inte vad gäller vilka en ska rösta på. Jag tycker alla röstar på vilken dom vill och sedan se man hur det blir typ.Kan du utveckla mer varför du tror Idahoe är god? Rösten från första dagen tycker inte jag säger något, åtminstone har jag aldrig diskuterat tider och röster med mina ulvkollegor när jag suttit i lyan, speciellt inte första dagen. Möjligtvis om det är någon speciell man vill försöka få ut eller så, men det brukar ju inte ske dag ett. Så just det tycker jag inte är starkt nog.
Nu var ju LenaH uppenbart ond, men just den här biten förstår jag inte. Goda kan ju misstänka (och rösta på) fel person? Det är ju inte ovanligt direkt.Hon har desutom misstänkt mig, och nästan övervägt att lägga en röst på mig. Och sådant är alltid ulvigt i mina ögon iom att jag vet vilken roll jag har och vi är ganska långt gånget i leken.