Jag är inte alls säker, men det känns som den vanliga, goda och förvirrade koppen. Jag kan förstås ha fel.
Okej, vad är dina tankar om Idahoe då? Mer än din tanke att hon kan ha varit får.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte alls säker, men det känns som den vanliga, goda och förvirrade koppen. Jag kan förstås ha fel.
Okej, vad är dina tankar om Idahoe då? Mer än din tanke att hon kan ha varit får.
Jag funderade förut på varför Klara hängde sig fast vid mig hennes sista två dagar, tyckte det verkade vara ett väldigt konstigt beteende av en som visade sig vara ulv.
Nu förstår jag att hon antingen är väldigt skicklig för att vara nybörjare, eller hade erfarna skickliga kompisar i lyan, då hon lyckats väldigt snyggt med att bygga på folks misstankar mot mig för att folk tror hon försökt ge mig alibi. Sannolikt ivrigt påhejat av de kvarvarande i lyan...
Jag kan tycka att det hade varit smartare av henne i så fall att inte vara fullt så defensiv sista dagen, då tonen i våra sista diskussioner tyder på att vi skulle haft sjukt dålig stämning på jobbet om vi hade varit kollegor
God jul alla
Läser de senaste inläggen och ser att flera som jag är osäkra på Idahoe och LenaH.
Jag reagerar mest på LenaH speciellt eftersom hon var på mig o början av leken samt kom med ganska svaga teorier.
Jag håller ett öha på henne idag. Hon har gått mig förbi lite men tål att kollas upp känner jag
Men hon släppte väl cirkus sen? Eller har jag drömt det? Hur ställer du dig till det i så fall?Ja många möjligheter finns det , det har du absolut rätt i @CaisaLundblad
Återkommer mer ikväll när jag har tid att läsa igenom mer.
Men min högst misstänkta just nu är Lilltess. Baserat på de teorier jag skrev om henne innan förra DL (sitter på mobilen så kan inte kolla inläggsnr samtidigt som jag skriver).
Hennes röst på cirkus nu senast skaver dock ordentligt, då cirkus är en av de jag känner mig mest säker på är god.
Återkommer med mer teorier senare
Kan du utveckla mer varför du tror Idahoe är god? Rösten från första dagen tycker inte jag säger något, åtminstone har jag aldrig diskuterat tider och röster med mina ulvkollegor när jag suttit i lyan, speciellt inte första dagen. Möjligtvis om det är någon speciell man vill försöka få ut eller så, men det brukar ju inte ske dag ett. Så just det tycker jag inte är starkt nog.Jag är till skillnad från tidigare röstar tämligen säker på att Idahoe inte är ond. Jag får drev-vibbar nu - någon börjar att sprida misstankar några hakar på antaligen ett par goda så att onda sidan inte behöver outa sig. Jag får känslan av att den som startat detta nog allra först var just ulven Klara Sen kommer lilltess2 och tar över facklan även om hon inte har Idahoe överst på misstänktalistan, utan där har hon FiaM en av de jag varit mest misstänksam emot,så jag får känslan av att det jobbas hårt för att få ut Idahoe. Jag tycker ingen har haft något riktigt konkret att komma med mer än "flutit med" teorin, det är inte tillräckligt starkt tycker jag så här sent i leken. En sak till som talar emot Idahoe (som ulv) är att hon la sin röst på Lilltess1 nästan samtidigt som Klara la sin på Lilltess1. Jag har jättesvårt att tro att lyan gör så i första lynch, då försöker de nog sprida rösterna både i tid och på person. Så nej, inte Idahoe.
Vem är jag då mest misstänksam emot? Lilltess2 har varit ihärdig att rösta på mig och försöka misstänkliggöra mig, men har släppt det nu. Att hon släppt sina misstankar mot mig beror nog på att just nu verkar det svårt för henne att få med sin några att rösta ut mig, då är det bättre för henne att ta nya tag mot någon god. Och iom att hon börjar peka på Idahoe (som jag då tror är god) blir hon också misstänkt i min bok.
FiaM var ju en av mina huvudmisstänkta tidigare, men jag är inte hundra. Bara det att Lilltess2 väljer att "följa" mig och mina misstankar och sätta henne överst får mig att backa av lite. Jag tycker ju att Lilltess2 stora tvärvändning känns som ett försök att rädda upp situationen som jag inte riktigt känner mig bekväm med. Det skaver liksom. Men samtidigt är jag grymt osäker på om FiaM verkligen är ond. Hon lutar ditåt pga mina tidigare tankar runt henne och Snurrfian, men jag är inte lika säker, tycker faktiskt det kommit lite knepigare grejer från just Lilltess2.