Tänkte göra en sammanfattning av mina tankar innan jag tar jul.
Tänker börja med de som jag sätter åt det
goda hållet.
Cirkus, har varit ledande när det gällde att rösta ut både Snurrfian och Klara. Reagerade på hennes inlägg i början men förstår nu att hon milt sagt har haft annat att tänka på.
Hoppas att det ordnar upp sig för dig, Cirkus!
Idahoe har jag haft åt det goda hållet sedan början av leken och har än så länge inte sett något som har fått mig att svänga. Lite konstiga inlägg igår men samtidigt var det dagen före julafton och jag misstänker att det var fler än jag som hade lite annat att göra.
Habina, ok, jag vet att man inte ska gå enbart efter röststatistik och det gör jag inte helt, men hennes är imponerande! Hittills har hon enbart röstat på ulvar, visst hon skulle kunna vara en ulv som spelar ett otroligt högt spel men den tanken känns alldeles för långsökt. Tycker i övrigt att hon har kommit med bra teorier och funderingar.
Koppen, nu börjar det bli svårare men jag håller än så länge Koppen åt det goda hållet. Kanske undermedvetet som kompensation för de gånger jag har hjälp till att rösta ut henne när hon varit god men jag tycker att hennes teorier har varit lättare att följa den här gången, även om jag fortfarande skulle vilja se mer!
Onda
Lilltess2, kom upp med en teori mot mig första dagen som Lilltess1, blev lynchad men fick komma tillbaka. Första rollen var god och därför har jag lite undermedvetet satt henne åt det hållet tidigare, frågan är om det stämmer? Hon har hållt kvar teorin mot mig med röstade sist på Cirkus för att Cirkus inte röstade på mig? De är förvisso inte starka men jag har börjat få ulvvibbar här.
LenaH, har skrivit ganska många inlägg men väldigt få teorier. Hon har heller inte svarat på mina frågor om varför hon tycker att det är konstigt att jag släpper en teori som är baserad på en kommentar som var OT.
Osäkra kort
Hedinn, här känner jag mig lite tveksam. Hedinn har inte varit med i de lekar som jag har varit med i så jag har inget att gå på sedan tidigare. Hon uttrycker sig bra, kommer med bra tankar och frågor och även om jag inte håller med om allt hon har skrivit så är jag mer osäker på att hon är ond än god.
Sasse, egentligen kan jag nästan kopiera inlägget om Hedinn, bortsett från att jag faktiskt har spelat med Sasse tidigare. Rutinerad spelare som förmodligen kan lura mig dit hon känner för, och det kanske hon gör men jag är även här mer osäker på henne som ond än som god just nu.
Caisa, här blir jag åter igen tveksam. Det borde vara tre ulvar kvar men jag är egentligen inte säker på att Caisa är en av dem. Hon har förvisso hjälpt till att rösta ut både Snurrfian och Klara men var det en god som röstade ut en ond eller en ond som försökte skaffa sig ett alibi? Ingen aning...