Misstanken mot Hedinn har jag förklarat för henne i senare inlägg, det var klantigt formulerat av mig i första inlägget Och var mer en fundering om att jag nog skulle hålla ett extra öga på henne i fortsättningen.
Angående Klaras inlägg, så uppfattade jag hennes ton som om jag skulle ha hoppat på henne personligen, därav mitt svar.
Och att Sasse hade tankar som var väldigt lika mina: I en lek av den här storleken tycker jag inte det är helt konstigt att flera tänker liknande. Jag har inte på något sätt kopierat hennes inlägg, dock hade jag självklart läst det nyligen eftersom jag läste igenom hela tråden idag. Har tyckt att Sasse överlag kommit med vettiga teorier, men har även diskuterat emot henne ibland så som man gör med de flesta Att inläggen liknar varandra är alltså snarast en slump! Vilket givetvis är omöjligt för mig att bevisa, men sånt är livet
Jo jag vet jag, kollade igenom konversationen. Men det är ju väldigt knepigt uttryckt, känns som en efterkonstruktion när du insåg att du kanske sagt något som inte riktigt stämde med verkligheten.
Och att ha liknande teorier som någon annan är en sak - att nästintill kopiera en annan. Speciellt utan att hänvisa till originalet... Det börjar helt enkelt bli för många skumma grejer nu, och jag misstänker att du är ond oavsett Klaras roll.