@Lilltess du röstade på cirkus efter att åtminstone jag, men har för mig ett gäng till, hade henne som God. Däri ligger mitt problem, det känns som att du vände för att alla andra hade henne som God.
Pingar @Hedinn med och svarar båda :
Av de3 jag nämnde som osäker på känns Sasse mest luden. Lite oklart varför men jag tycker inte hon backat upp sina teorier på sistone utan mest skrivit "det känns så, som jag minns det etc".
Hedinn är egentligen bara med där för att Lilltess, som jag tror är ond, så säkert sätter henne som god. och CaisaL för at jag inte vet var jag har henne riktigt, men lutar nog också åt godare hållet för mig.
Summa summarum:
Starkt misstänkt är Lilltess.
Svagare misstänkt är Sasse, följt av möjligen Hedinn/CaisaL, men sannolikt inte.
Resten tror jag är goda
Fast nu säger du emot dig själv lite. De flesta höll henne som God redan innan jag kom med min teori, men sedan vände jag kappan efter vinden och höll henne som God för att de flesta trodde hon var god? Alltså jag skulle inte tro så högt om mig själv att jag skulle försöka starta något mot en sån erfaren spelare som cirkus när alla håller henne God? Jag trodde mig se ett mönster och när mitt mönster bröts så gick jag tillbaka till att hålla henne som God.