Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej att någon ulv har dåligt med tid är inte konstigt men hos vissa spelare ser man ett mönster där de alltid håller sig undan när de är onda. Enligt mig är taktiken dålig eftersom det är väldgit lätt att peka ut dem i de lägena.Ja att någon ulv är oaktiv är väl inte konstigt? det vore väl inte jätte troligt att slumpen skulle göra så att alla ulvar har mycket tid intresse och energi till leken? för mig känns det i varje fall logiskt att det är troligt att det finns såväl aktiva som oaktiva på båda sidor ileken.
Nej! En god till som rykte direkt
Så är det ju så klart. Jag kanske skulle specificerat lite mer så det blev tydligare vad jag menade:Jo, men det hade ju varit ganska överraskande om en ulv hade åkt i ulvglufset. Inte lätt för ängeln att någonsin pricka rätt individ att skydda, men ännu mindre så pass tidigt.
I förra leken så gulfsade vi Idahoe när hon var ond... Så det är nog det hon har i bakhuvudet!Jo, men det hade ju varit ganska överraskande om en ulv hade åkt i ulvglufset. Inte lätt för ängeln att någonsin pricka rätt individ att skydda, men ännu mindre så pass tidigt.
Huh?! Som ond spion då? Eller efter interna stridigheter i lyan?
Förlåt min röst @cirkus - att du skulle lyssna på Torsson borde godförklara dig en hel del. Eller åtminstone din musiksmak.
Men jag var ju bakis och trött efter en natt med inte jättemycket sömn ju.@bumpo har osedvanligt många inlägg hittills i tråden (hon jobbar väl för en gångs skull inte ikväll ) men jag finner inget konkret i dem utan mest frustration och hon konstaterar själv att hon inte heller för leken framåt.
Det stör mig lite, kom med några teorier så vi får något att jobba med!
Visst, ska jag komma med långsökta teorier så skulle ju cirkus och Lillgrådis kunna diskutera artister till kommande party i lyan.