Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tråkiga med gårdagens röstning är att det blev 2 röster var till så många. Hur sjutton ska man kunna använda det till något vettigt och försöka utläsa vem som är ond ur den statistiken liksom:confused::confused:

Hjälp vad det här är svårt! :banghead: Fyra deltagare med två röster var, säger inte mig ett dugg i dagsläget. Åkte Koppen på grund av lottning eller var röstfifflaren inblandad?
Jag får helt enkelt hoppas att teoriandet kommer igång under dagen så att den kanske, möjligen kan bli lite mindre svårt... :cautious:

Ja att någon ulv är oaktiv är väl inte konstigt? det vore väl inte jätte troligt att slumpen skulle göra så att alla ulvar har mycket tid intresse och energi till leken? för mig känns det i varje fall logiskt att det är troligt att det finns såväl aktiva som oaktiva på båda sidor ileken.
Nej att någon ulv har dåligt med tid är inte konstigt men hos vissa spelare ser man ett mönster där de alltid håller sig undan när de är onda. Enligt mig är taktiken dålig eftersom det är väldgit lätt att peka ut dem i de lägena.

Jo, men det hade ju varit ganska överraskande om en ulv hade åkt i ulvglufset. ;) Inte lätt för ängeln att någonsin pricka rätt individ att skydda, men ännu mindre så pass tidigt.
Så är det ju så klart. :) Jag kanske skulle specificerat lite mer så det blev tydligare vad jag menade:
Nej! Ännu en god specialroll som rykte direkt :(

Välkommen tillbaka! :)

Är det någon som vet när DL är idag?

Edit, hittade tiderna. Behöver nog verkligen glasögon...

Förlåt min röst @cirkus - att du skulle lyssna på Torsson borde godförklara dig en hel del. Eller åtminstone din musiksmak. :)

:) :) De är bara bäst.

Min röst på dig var väl inte heller den mest stabilt underbyggda. O_o Jag tror inte den olyckliga formuleringen kommer att förfölja dig så länge.
Första rösten första DL då rycker man vilket halmsstrå som helst - i enlighet med vad Paddington skrivier i #138. J

Fan, jag är ofokuserad idag med. Men nu beror det inte på dagen efter utan andra anledningar. (AF gör som jag vill för en gångs skull.) Jag håller på att läsa igenom leken en gång till. Se om jag blir något klokare på det.

Här händer det fortfarande inte speciellt mycket. Lillgrådis och cirkus verkar ha försonats i gemensam musiksmak, Paddington konstaterar att allt man gör och säger är lika misstänkt som allt man inte gör och säger (låter väldigt upplyftande... :eek:). Snurrfian, Idahoe och till viss del även Lillgrådis diskuterar förra leken, vilket inte heller säger ming något just nu :banghead:.
Visst, ska jag komma med långsökta teorier så skulle ju cirkus och Lillgrådis kunna diskutera artister till kommande party i lyan. Eller så kanske den andra trion diskuterar hur de inte ska göra den här gången men, nä tror inte ens själv på dessa teorier ;).

@bumpo har osedvanligt många inlägg hittills i tråden (hon jobbar väl för en gångs skull inte ikväll :p) men jag finner inget konkret i dem utan mest frustration och hon konstaterar själv att hon inte heller för leken framåt.
Det stör mig lite, kom med några teorier så vi får något att jobba med! ;)
Men jag var ju bakis och trött efter en natt med inte jättemycket sömn ju. :p

Visst, ska jag komma med långsökta teorier så skulle ju cirkus och Lillgrådis kunna diskutera artister till kommande party i lyan.

Om jag, cirkus och Snurrfian skulle vara ulvarna, så blir det party med Torsson som artister och chokladpudding att äta. :up:

Förlåt min bristande seriositet, men jag hinner bara med sådana här korta inhopp fram till senare i kväll. Då ska jag försöka prestera en något tidigare röst med någon mer substans än igår (det kan inte vara så svårt att överträffa tänker jag).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar