Det är röstlistorna min käre @Paddson , röstlistorna...det som är allra mest misstänkt i den här leken är att jag - JAG - leder inläggsstatistiken
Jag brukar ju alltid vara den som ligger i botten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är röstlistorna min käre @Paddson , röstlistorna...det som är allra mest misstänkt i den här leken är att jag - JAG - leder inläggsstatistiken
Jag brukar ju alltid vara den som ligger i botten
Jo jag har spelat mot cirkus (har jag för mig iaf) men inte tillräckligt för att kunna något om henne mer än att hon lär ha en stor toalett som är bra att spola ner sig i!Det är rätt likt Koppen har jag för mig. Men jag tror inte du spelat med henne tidigare så det är svårt för dig att veta.
Har du inte spelat med cirkus alls tidigare då heller?
Nej, jag antog att alla dina teorier inte var så starka, men liksom du så tar jag det lilla jag kan hitta.
Och Snurrfian väl? Eller har jag läst fel?
Men rösta på dom som skriver mest. Ätills slut ör det bara de inaktiva kvar. Det blir en kul lek...
Jag förstår inte vad jag skrivit flr att få röster på mig....
Information från LL.
Koppen var god spion.
Nattdl imorgon 08.15.
Det verkar alla andra göra!
Tidigt igen var det ja...
Tyvärr gör det ju också att vi inte kan använda röstningen till något matnyttigt, två röster på så många spelare gör inte ulvjakten lättare.Nu kan jag bara svara för den här leken, men vi är 12 deltagare i den här leken och rösterna har varit väldigt spridda, det har räckt med 2 röster emot sig för att komma upp i lottning - DET skulle kunna hända vem som helst som deltar i leken. Det finns inget som man kan gör annorlunda eller spela på ett annat sätt, ibland blir det bara så.
LL lottar om det nu inte är så att röstfifflaren varit framme? Eller brevbäraren med en extra röst förstås.Tråkigt att du var god @Koppen! Och alltid trist att åka ut tidigt.
Fråga till er mer erfarna: När vi som nu blev fyra (4!) med samma antal röster, lottar LL då eller hur bestäms det vem som ryker?
hm smurf vet jag inte om jag kommer att svara på...@Snurrfian, vänta bara tills jag börjar skriva Smurf istället... Följer just nu leken via telefon och med papper och penna och då blir det lätt lite förkortningar...