Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röstlista dag 1:

16.08 cirkus röstar på lillgrådis
20.05 Koppen röstar på Snurr

21:25 Snurrfian röstar på glömmerallt
21.45 Idahoe röstar på Koppen
21.49 FiaM röstar på Koppen
21.51 Paddington röstar på Idahoe

Sasse röstar på Idahoe för att jag reagerar på hyfsat mycket i hennes långa teoriinlägg. Dels kommentaren om att inaktiva ses som misstänkta, bara för att de är just inaktiva. Även om det förekommer, är det vanligare med tidsbrist eller liknande.

Reagerar även som Koppen på att Idahoe tycker att man ska motivera varför man röstar tidigt. Varför det liksom?

Håller inte heller med om teorierna mot cirkus, för visst brukar cirkus ha sådana teorier oavsett när i leken?

Sedan tror jag inte alla av Idahoes teorier är helt seriösa, men jag antar att det finns något bakom dom eftersom hon ändå väljer att skriva ut dom.

Röstlista dag 1:

21.52
LenaH röstar på bumpo

Tycker att Idahoe försöker sprida lite allmänna misstankar åt olika håll vilket får mig att fundera över dennes uppriktighet

Paddington röstar på Idahoe
Och jag som trodde att det var lite av poängen med detta teoriande som alla efterfrågar? Att försöka sätta ord på sina tankar och misstankar så att man kan hitta de onda?:confused:
Ingen misstanke direkt från första dagen är väl särskilt stark, men det är väl ändå ba att försöka skriva ut vad för saker man lägger märke till?

Eftersom jag är lätt bakis och jag fortfarande tycker att det är ondskefullt att skriva väldigt förvirrande inlägg så bumpo röstar på snurrfian

Koppens teori känns väldigt tunn även om tråden är extremt tunn så...
Paddington Hakar som nummer 2 upp sig på min kommentar om bristande aktivitet på tisdag. Detta utan att överhuvudtaget nämna att hon sett förklaringen. Att hon hakar upp sig är inget jag reagerar på i sig utan mer att hon bland dessa få inlägg missar förklaringen.
Snurrfian synts till men mest ot
cirkus är imponerande med att få til några teorier så tidigt på den "spiksoppan"
Idahoe försöker teoria, blir misstänksam mot cirkus pga dennas i sammanhanget bra teorier.
Bumpo syns mycket men har lite innehåll
glömmerallt är milt utryckt anonym
FiaM för ett tappert försök att teoria
Lillgrådis är desperat
Sasse osynlig
LenaH teoriar mest om mat är hon hungrig tro?
Jag vet att det hänt saker medans jag skrivt detta men halva inlägget försvann så nu postar jag innan allt försvinner

Röstlista dag 1:

21.52
LenaH röstar på bumpo
21.53 Sasse röstar på Idahoe

Äh!!! Jag får gå helt emot alla mina normala VL-principer och lägga en "hämndröst" om jag ska få ihop någon röst alls i denna omgång. :crazy: Även om jag också tycker att cirkus ansträngning att få ihop något av inget var helt okej egentligen, så är slutsatsen fel.

Lillgrådis röstar på cirkus

Röstlista dag 1:

21.52
LenaH röstar på bumpo
21.54 bumpo röstar på snurrfian
21.55 Lillgrådis röstar på cirkus
21.56 Shaggy röstar på Bumpo

Shaggy röstar på Bumpo eftersom det känns som om hon mest försöker höja sin inläggsstatestik utan att egentligen säga något

Reagerar även som Koppen på att Idahoe tycker att man ska motivera varför man röstar tidigt. Varför det liksom?

Håller inte heller med om teorierna mot cirkus, för visst brukar cirkus ha sådana teorier oavsett när i leken?

Sedan tror jag inte alla av Idahoes teorier är helt seriösa, men jag antar att det finns något bakom dom eftersom hon ändå väljer att skriva ut dom.

Visst kan man rösta när man vill utan motivering! Min fundering gällande Koppen var ju att det är första dagen och att Koppen hade en väldigt svag teori och inte skrivit några andra teorier heller.

Angående hur cirkus "brukar" vara i andra lekar, så har jag inte varit med och lekt i mer än typ en månad så jag har ingen aning om hur folk "brukar vara"...

Och nej, alla mina teorier är inte starka misstankar som gör att jag definitivt tror folk är onda. Det är bara funderingar, jag "tänker högt" lite grann. Det finns ju inte mycket att gå efter första dagen så jag tar det jag kan för att kunna skriva något...

Röstlista dag 1:

21.52
LenaH röstar på bumpo
21.54 bumpo röstar på snurrfian
21.55 Lillgrådis röstar på cirkus
21.56
Shaggy röstar på Bumpo

@Shaggy Var är Lillgrådis desperat?
Jodå, jag är här men vad f-n ska man komma med? Sitter nästan och hoppas på att någon mer ska rösta på mig, så kan jag i alla fall lägga min röst på någon annan som också har en röst, att vilja rädda sig själv brukar väl räcka som "teori"? Hoppa på mig! Stånga mig! Gör.... nånting!
Kanske i det fetade? :D

det som är allra mest misstänkt i den här leken är att jag - JAG - leder inläggsstatistiken :p ;)
Jag brukar ju alltid vara den som ligger i botten :p

Visst kan man rösta när man vill utan motivering! Min fundering gällande Koppen var ju att det är första dagen och att Koppen hade en väldigt svag teori och inte skrivit några andra teorier heller.

Angående hur cirkus "brukar" vara i andra lekar, så har jag inte varit med och lekt i mer än typ en månad så jag har ingen aning om hur folk "brukar vara"...

Och nej, alla mina teorier är inte starka misstankar som gör att jag definitivt tror folk är onda. Det är bara funderingar, jag "tänker högt" lite grann. Det finns ju inte mycket att gå efter första dagen så jag tar det jag kan för att kunna skriva något...
Det är rätt likt Koppen har jag för mig. Men jag tror inte du spelat med henne tidigare så det är svårt för dig att veta.

Har du inte spelat med cirkus alls tidigare då heller?

Nej, jag antog att alla dina teorier inte var så starka, men liksom du så tar jag det lilla jag kan hitta.

Nope! Jag har glott på massa film dock :p

Däremot tycker jag att det är konstigt att misstänka inaktiva spelare. Vad säger deras inaktivitet om deras roll menar du? Oftast brukar det handla om tidsbrist.

Förövrigt tycker jag det är rätt märkligt att så många hänger på teorin om Shaggy, för hennes kommentar om att hon har mindre tid på tisdag. Det är väl ändå rätt vanligt förekommande att folk förvarnar för mindre aktivitet?
Jag skyller allt på Jfrelin, alltid frånvarande i början av leken och alltid ond! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar