Det är lite svårt att tänka ut något ytterligare inlägg alls i detta läge för att få igång något prat mer än "hej jag har hittat hit". Utan ett tema kan jag ju inte ens flumma ut i något embryo till rollspel... vilket jag ju brukar känna mig bekväm med för att få igång något prat i tråden, även om det inte innehåller så mycket teoriande.
Så det enda som jag kan komma på att fundera kring på detta tidiga stadium är väl hur många ulvar som kan tänkas ingå i leken. Tre är väl ett rimligt antal på tolv starter och en ond spion? Vilket skulle innebära två bybor.
(Helt OT kan jag tillägga att jag plötsligt drabbades av ett akut chokladpuddingbegär, tack för det @Snurrfian )
Så det enda som jag kan komma på att fundera kring på detta tidiga stadium är väl hur många ulvar som kan tänkas ingå i leken. Tre är väl ett rimligt antal på tolv starter och en ond spion? Vilket skulle innebära två bybor.
(Helt OT kan jag tillägga att jag plötsligt drabbades av ett akut chokladpuddingbegär, tack för det @Snurrfian )