Varulvslek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek!

*KL*

Tycker att kokkorns läsande av Viras inlägg (som jag citerade ovan) är misstänkt. Och så röstar kokkorn på Mulberry, vilket gör att jag själv känner mig tveksam till att rösta på Mulberry.

Så nu velar jag mellan kokkorn och Hedinn.

Börjar dra ihop sig, och eftersom mitt bredband hoppar in och ut hela tiden försöker jag få iväg en röst.

Det jag (liksom några stycken till) reagerar mest på är Mulberrys röst på bumpo,

Jag personligen tycker inte att bumpo gör några som helst funderingar kring Sasses tidiga röst på glömmerallt, som inte de flesta av oss torde reflekterat över.

Därför tycker jag att Mulberrys motivering haltar lite.

Pegasus röstar på Mulberry

med ovanstående som underlag.

Myrten röstar på kokkorn.

Med hänvisning till den snabba rösten på Mulberry + att hon vrider till det att Vira hugger på Sasse.

Jag har som sagt inte hunnit läsa igenom hela tråden i ett svep, utan hoppar mest tillbaka och kollar de inläggen ni reagerat på. Så ja, det var efter dina misstankar jag kollade ordentligt och kände samma sak, det kan jag erkänna. :)

Ja. Och jag finner inget märkligt i att någon kommenterar den första rösten. Det görs ju alltid.

Om kokkorn formulerat sig fel fanns det ju gott om tid att ändra sig eftersom jag frågade var Vira hugger på Sasse. Hade hon menat något annat så kunde hon ju svarat att det var konstigt formulerat tänker jag.

Sitter på mobilen och måste rösta nu lite i panik.. Tycker nog att Kokkoms inställning till vira är misstänkt och är även lite misstänksam mot Mulberry men då det känns som att ett drev mot Mulberry är på g så talar det emot en misstanke på denne..

Röstar därför på kokkom

Sitter på mobilen och måste rösta nu lite i panik.. Tycker nog att Kokkoms inställning till vira är misstänkt och är även lite misstänksam mot Mulberry men då det känns som att ett drev mot Mulberry är på g så talar det emot en misstanke på denne..

Röstar därför på kokkom

Nu är det förbi DL, men till nästa gång - rösten måste vara fetstilad för att räknas.

Tycker du att Vira hugger på Sasse?

Jag tycker att det hon skriver är helt neutralt. Eller missförstår jag dig?

Hugger är kanske fel ordval men hon var snabb att anmärka och det kanske för att kasta misstanke på sasse??
Vem vet... Finns som sagt inte mycket att gå på i starten och när så många inte ens skrivit sina inlägg idag.

Ska väl lägga till motiveringen också, tappade bort tiden lite och höll på att missa att rösta, jag tycker vira har en svag motivering till sin röst på bumpo och även om jag förstår att det är svårt att rösta så tidigt så gav inlägget lite dåliga vibbar.

*KL*

Sasse röstar på glömmerallt
Vira röstar på bumpo
Mulberry röstar på bumpo
Paddington röstar på Mulberry
Hedinn röstar på Ottilia
kokkorn röstar på Mulberry
Breaktown röstar på kokkorn
Pegasus röstar på Mulberry
Myrten röstar på kokkorn
(glömmerallt röstar på Vira)
(Ottilia röstar på kokkorn)

Mulberry: 3
bumpo, kokkorn: 2 (kokkorn +1)
glömmerallt, Ottilia, (Vira): 1

Ej röstat: con, Shaggy

Har jag fått med alla?

Du måste motivera för att den ska räknas!

(Men det vet ju du, så jag gissar att den är på väg;))

Blev lite småpanik när jag insåg vad klockan var, hade inte hunnit teoria klart. O_o Det har jag fortfarande inte behöver nog läsa igenom tråden och framförallt rösterna lite till. Nu har jag inte spelat på ett tag så det kan vara jag som är trög men jag tycker det finns ovanligt lite att gå på, folk verkar nästan lite för överens.

Tack Myrten!

Uppdatering!
Mulberry var bybo!

Jag räknar Ottilias röst eftersom jag missat att skriva i reglerna att rösterna ska fetstilas, inte så lätt att veta då :)

Natt-DL 21.50. Jag uppdaterar så fort jag kan men har precis ätit förrätt och ska käka huvudrätt... sen återkommer jag till er :)

Nu är det förbi DL, men till nästa gång - rösten måste vara fetstilad för att räknas.

Det står faktiskt inte i reglerna, så den borde nog räknas.

Jag förstår att LL förmodligen utgår från att alla vet det och att det gäller underförstått men det kan man ju inte veta som ny.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 637
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar