Vårmammor 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2011

Kommer vara min mest intensiva mockning någonsin :D

Magbilder från igår, v 38+0
380-sida_134026420.jpg

380-fram_134026614.jpg
 
Sv: Vårmammor 2011

Heja heja!! Du har några timmar till på dig :)
Och prata inte om godispåsar med till förlossningen för det var ju där allt sprack för mig... Jag fick inte alls ngt mys. Det hanns inte med ;)
Så kom igen nu!!!

Glöm inte babyskyddet till hemresan ;)
 
Sv: Vårmammor 2011

Oh, jag håller tummarna för att du har ditt knytte snart! :love:

Jag börjar tro att min Bubbla kommer att ta sig ut genom huden under revbenen snart...
 
Sv: Vårmammor 2011

Förlossning, BB, ditresan... Spelar det någon roll när man äter godiset? :angel:

Babyskyddet satte vi in i bilen förra helgen :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Ja, jag blir skitsur om det inte blir inom en vecka nu! :D Eller, helst inom ett par dagar... :angel:

Hehe, känner igen det där... Jag brukar trycka tillbaka och säga: Det där är ingen utgång!! :rofl:
 
Sv: Vårmammor 2011

Min unge är så stark att det inte går att trycka tillbaka ibland! :o Här om dagen kunde jag knappt köra hem från stallet för den satte upp en fot vid högra revbenen så jag var tvungen att luta mig åt vänster och nådde därför knappt växelspaken :D

Men om du öppen 2,5cm redan så borde den ju komma innan helgen tycker man :)
 
Sv: Vårmammor 2011

Haha! JAg hade nog fått vänta till ett par dagar efter innan jag hann med det.... Fast iofs jag åt ju en glass efter att de satt igång mig...
 
Sv: Vårmammor 2011

Oh, jag håller tummarna för att du har ditt knytte snart! :love:

Jag börjar tro att min Bubbla kommer att ta sig ut genom huden under revbenen snart...

Min bebis verkar tro att naveln är utgången! :eek: Revbenen har jag faktiskt klarat utan problem, och nu har ju magen börjat sjunka så jag klarar mig förhoppningsvis från det också. :)
 
Sv: Vårmammor 2011

Igår när vi låg i sängen och sambon hade armen på magen så lyftes hans arm :D Han börjar förstå att det gör lite ont i mig nu för tiden :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Då hoppas vi på bebis snart då. Du får springa lite upp och ner i en trappa med. Har hört att det ska vara bra
 
Sv: Vårmammor 2011

Ja, gravitationen påverkar även bebisar :D Dock har vi ont om trappor... Rida lätt kanske?! :idea: Om jag inte var så rädd för att vattnet ska gå i sadlarna... :rofl:
 
Sv: Vårmammor 2011

Åh så spännande Equilina!!! :) Hoppas det blir bebis snart nu då!!!

Med tanke på att du är förstföderska borde det ju vara på gång med tanke på de där 2,5 centimetrarna! Som omföderska kan man ju däremot gå åtskilliga veckor med en 3-4 cm öppning, tydligen...
 
Senast ändrad:
Sv: Vårmammor 2011

En liten peppdans för din bebis :banana::bump::banana::bump::banana::bump:

Själv är jag satt på Kåvepenin och kortisonspray och hoppas på att min envisa förkyldning och bihålsinflammation ska ge med sig snart. 4 veckor kvar och det finns inte en chans att jag ska orka klämma ut en bebis i detta tillstånd.
 
Sv: Vårmammor 2011

Usch, krya på dig!

Själv börar jag tro på det BM sa igår om att jag har någon lightversion av influensan. Aja, är det så är jag glad över att jag vaccinerade mig så det inte blev värre. Tilläggas ska väl att jag aldrig någonsin haft en influensa tidigare... Men nån gång ska väl vara den första. :crazy:

Equilina: Hur går det? Jag är ju grymt nyfiken. :angel: Hoppas du snusar bebis för fullt! :idea:
 
Sv: Vårmammor 2011

Det kan man tydligen som förstföderska också enligt de på spec-mvc :mad:
Jag funderar på om man kan få dem att ta hål på hinnorna... :angel:
 
Sv: Vårmammor 2011

Tack :D
Har ordianrei BM-besök idag, hon fick ju kli i fingrarna igår och ville ta hål på hinnorna när jag sa att jag var öppen, jag ska nog faktiskt undersöka den saken vidare... :angel:
 
Sv: Vårmammor 2011

Haha! Hoppas du får snusa bebis snart i alla fall! :D



Usch för mina fogar idag, jag fixar inte alls att sitta vid datorn... Så nu får jag nog roa mig i liggläge med en bok istället. :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 705
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 138
Senast: LovingLife
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 773
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 217
Senast: Bobloblaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp