Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad jobbigt!
Du har bestämt dig för att ge dig på att amma igen? Du skrev något om att du var velig förut tror jag..? Hoppas BM eller reumatolog kan hitta på något bra så du slipper ha så ont i alla fall. Man är ju inte människa om man har så ont hela tiden.
Ställde mig på vågen igår och insåg att jag gått upp 15 kg sen stickan visade positivt. Jag mår skitdåligt över detta... och inte blir det bättre av att arbetskollegor m.m kommenterar nästan dagligen hur rund jag är.
Då håller vi tummarna för att det funkar!
Jag kanske är naiv, men igångsättning är inte det ett alternativ när man har så ont? Bebis är ju "färdig". Min svägerska blev igångsatt i v. 38 pga. foglossning. Hon hade visserligen en igångsättning sen tidigare som gått väldigt smidigt (och gjorde det även den gången).
Hoppas de kan hitta något som gör att du inte behöver ha ont längre än nödvändigt i alla fall!
Grattis till nya gården!
Vi hade andra föräldraträffen igår, men BM var sjuk så vi tittade bara på två filmer, en om förlossning och en om amning. Har lite svårt att förstå att folk faktiskt ställer upp på att medverka i sånna här filmer. Sambon hade lite svårt att hålla sig för skratt ibland, jag tycker mest det känns pinsamt eller nått.. Hoppas på mer ös nästa vecka.
.
LadyCovergirl: Jag gillar inte att vara i centrum, jag gillar inte när folk kommenterar magen och definitivt inte när de rör den! Det är min mage även om det råkar vara någon inneboende i den för tillfället...