Vårmammor 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2011

Tack så mycket! Började dagen med frukost på sängen idag. :laugh:


Läskigt det där viruset låter. Men nu har de ju så mycket koll på dig som det bara går, så det ska väl inte vara någon fara tycker man.

Håller tummarna för att det ska fortsätta gå bra!

Jag känner också att jag kommer sakna magen när den är borta, även fast jag mår rätt dåligt över hela grejen! Men puffarna där inifrån saknar jag redan så fort den ligger stilla... :p
 
Sv: Vårmammor 2011

110206%2B002.jpg


110206%2B003.jpg


110206%2B051.jpg


110206%2B050.jpg
 
Sv: Vårmammor 2011

Grattis tjejen!! :)

Själv har jag fått läskigt on i framfogen, mitt över blygdbenet. Får väl igen för att ha lassat en massa hö igår gissar jag... :( Har vaknat till flera gånger i natt av smärtan när jag vänt mig och enligt sambon så har jag även skrikit till några gånger... Bubblan har haft fullt ös ändå :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Haha, jag är nog så liten att jag fortfarande tar det positivt att vara äldre än vad jag är... ;) :D Klok och förståndig kan jag ju hoppas på att jag blir tagen för... :angel:

nordsvensken: Tack! Och vilka härliga bilder, verkar som någon längtar efter att bli storasyster! :love:

Ninnurur: Tack! :) Jag har också riktigt ont i fogarna idag. Jag dammsög hela huset igår och städade en hel del. Inte alls bra! Dessutom att plocka grejer från golvet är döden för mina stackars ljumskar! Annars har ljumskarna klarat sig rätt bra och det har hållt sig i ryggen, men nu... Usch! Sängläge resten av kvällen! :)
 
Sv: Vårmammor 2011

grattis grattis!!!

är de en trend nu att ha riktigt ont i fogarna?!:) de har jag med fått, mer än innan, å precis som ni säger, i ljumskarna å grymt ont över blygdbenet!! + att igår hade jag sån ridabstinens så jag tänkte "torrida" i staller på pållan..( sitta på henne å lukta iaf :) ) men jag va inte f*n till att ta mig upp:mad:..stod på en dunk å skulle slänga över benet men första gången sparkade jag henne i arslet å andra gången försökte jag slänga mig upp samtidigt som jag skulle svinga benet men de slutade med att jag sträckte mig i ljumsken å fogarna fick mer stryk än nånsin:laugh: skyll mig själv å jag antar att hästen hade lite skadeglädje med :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Grattis på födelsedagen!

Fitzy: Får man rekommendera pall? Min sambo har byggt en trappa så det är bara att lägga benet över ryggen på pållen;)

Själv har jag tagit en ridtur med grannen idag. Lika underbart som förra söndagen. Fogarna kändes tom bättre efteråt:eek: Så jag kanske skulle pallra mig upp oftare om vädret och orken tillåter. Skulle dock behöva ytterligare något på sadeln för att göra den mjukare. Funderar på om en fårskinnssits kunde hjälpa. Har lite ont i svanskotan nu efter.

Annars är det full rulle här idag. Måste nog försöka få in veckans bröd i ugnen nu och sen laga lite kvällsmat:laugh:
 
Sv: Vårmammor 2011

Tack! :)

Det verkar som att fogarna bråkar för många när det blir helg... Undra om vi gör för mycket då helt enkelt? :angel: :p

orion_x: Tack så mycket! Vad ambitiöst att baka bröd själv. Önskar jag hade ork med sånt! Jag ska försöka mig på det när jag är hemma med bebis sen! Det är ju mycket godare med hembakt faktiskt... :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Och veckans magbild kommer här! Går in i vecka 35 idag. Herregud. Nu är det inte långt kvar ju! :eek:

SAM_0205.jpg

Vecka 34+0
 
Sv: Vårmammor 2011

:rofl::bow:
Höll på att spraya datorn med cappuccino när jag läste att du sparkade häststackarn i arslet! :rofl: Och sambon undrade vad som var så kul, sen tyckte han synd om din häst :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Senast jag var uppe på hästryggen tog jag dressyrsadeln och fårskinnsrumpvärmare på, guld :love:
Innan har jag tagit min i vanliga fall högt älskade hoppsadel, men dressyren + fårskinnet slår den för första gången, och det med hästlängder!
 
Sv: Vårmammor 2011

skulle gärna använda en pall men hade ingen tillgänglig när jag fick infallet!:) försökte som sagt med en 25 l dunk men de räckte inte till...jag trodde jag av vigare än jag är:eek: bättre lycka nästa gång helt enkelt :)
 
Sv: Vårmammor 2011

Och jag skrittade och travade lite barbacka idag på mitt arabsto. Hon är bred och skön att sitta på....dock var det lite tråkigt underlag och jag hjälpte henne inte med mina "ej fungerande muskler". Lite vingligt däruppe tyckte jag att det var. Rider inte ofta nu för tiden:crazy:
Magen växer och nu är jag supersugen på lakrits, vilket ett nytt på dessa 25 veckor...

Equilina; Hoppas CMV-viruset försvinner snabbt!! Det är tungt att ha feber en lång tid, vilket detta virus ger. Fy.
 
Sv: Vårmammor 2011

Ja, jag läste att febern kunde sitta i 1-5 veckor?! Jag är trött på det efter snart två...

Jag kommer göra ett nytt försök på hästryggen i veckan tror jag... Kan liksom inte hålla mig där ifrån :angel: Intalar mig att det inte aaaalls var så obehagligt med trycket neråt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 698
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 133
Senast: LovingLife
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 770
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 215
Senast: Bobloblaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp