Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjar fundera om jag har dålig känsel? Alltså jag brukar tro att bebisen typ har dött för att den inte rör sig, men när jag lägger handen på magen så härjar den ju för fullt, men jag känner det inte "inifrån" eller hur man ska förklara? Alla andra brukar gnälla över hårda sparkar osv, men jag känner ingenting? Hmm...
jag är med grymt ridsugen..men jag slutade rida i början av december då jag va nära att bli avslängd å kände då att de inte va värt risken...å nu har gammelpållan å unghästen gått å skrotat sen dess så "vågar" inte riktigt ge mig ut på gammelpållan då hon kan bli väldigt hispig/pigg/busig å bete sig allmänt illa efter vila när de ska igång, å speciellt nu när de går mot mörkare tider... + att jag har inte testat om jag får ner magen i westernsadeln eller magen får vila på hornet, känns mindre obekvämt isf...de gravida red nog inte i vilda western, dom åkte nog mest vagn
fast jag tror mina hästar är skengravida för dom blir bara tjockare å tjockare dom med