Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart hittade du åt där man kunde räkna ut föräldrapenningen?! Måste man kanske ha inloggningsuppgifter...???!!! Har inte fått några papper från FK än trots att jag skickade in moderskapsintyget för 2 veckor sedan....
Jag gick in på försäkringskassan nu och räknade på hur mkt pengar jag kommer få sen. Det var inte kul alls...
Jag kan utan vidare lämna över det till chefen att fixa, vilket jag vet blir jäkligt svårt för honom. Men då får ju jag städa upp röran sen när jag kommer tillbaka, vilket jag inte ser fram emot. Att behålla den arbetsuppgiften skulle enbart vara för min egen skull, slippa komma tillbaka till ett kaos och jag kan säkert bara hemma flera månader längre tid än annars.Ska du vara hemma och vara mammaledig så säg åt dem på jobbet att lycka till. Det är inte ditt personliga ansvar och du har bara möjligeht att vara hemma med det här barnet en gång! Det är din chef som ska se till att någon annan kan ta över ditt jobb i tid. Det är ju inte så att du säger till dagen innan...