Sv: Vårmammor 2010 del 7
Oj, har aldrig hört någon som äter middag så tidigt. Kl 14 är fortfarande lunch för mig.
nu är jag ganska dålig på att äta när jag går hemma själv, blir yoggi yalla och lite mackor på sin höjd. Annars äter vi frukost lunch middag och sen kanske nattamacka eller lite dipp med grönsaker framför någon film osv.
*kl*
tandläkaren var ute och tog bort tre vargtänder från pållarna, så idag har jag inte kunnat rida. Istället åkte jag och semlan iväg till storstan och gick till "stora" granngården och shoppade loss. Täcken, hinkar, stallapotek - you name it. Jag tyckte det var roligt, selma tyckte det var mindre roligt.
Ska lämna sadeln på bomändring imorgon och efter det en snabbis till barkarby outlet och kolla peak och Ikea. Selma kommer väl hata shopping när hon blir större efter alla affärer jag släpar runt henne i.
Blev lite antiklimax nyss. Sambon kom hem tidigt så jag passade på att hoppa in i duschen, tror ni inte att vattnet dör? Så nu sitter jag här, blöt, intvålad och schamponerad och väntar på att sambon, som är röris, ska fixa det.