Sv: Vårmammor 2010 del 7
Ah!! Lögnare!
fast jag ljög kom jag på- jag gillar både kokt o stekt. Men inte gravad o kallrökt
Ah!! Lögnare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast jag ljög kom jag på- jag gillar både kokt o stekt. Men inte gravad o kallrökt
Knappar mig själv.
Sitter och tittar utbildningar nu för fullt, gäller väl att börja i tid.
Vill gärna jobba med marknadsföring, men vill inte flytta = problem. Hittar ingen vettig som jag gärna vill gå här i Skåne.. För vi kan inte, och vill inte flytta ju.. Möjligen att Växjö hade funkat, men äh.. Får väl prata med en studievägledare som har lite mer koll på läget, än vad jag har.
Det lät faktiskt skitäckligt! Leverpastej har sån speciell smak sim jag bara inte klarar av. Jag älskar smörgåstårta och blir så besviken då jag känner den där äckliga leverpastejsmaken, för då får jag lämna hela biten. Nu har jag iaf lärt mig att fråga innan om det är leverpastej i.Vi har leverpastej och bostongurka i ett lager,
Lunds universitet? Garanterat en bättre merit än Växjö. Och närmare.
Jag var inne på lite olika universitets hemsidor igår och kikade, men hittade inte det jag sökte efter på Lunds uni. Annars är det där jag allra helst vill gå. Vet du om där är utbildning marknadsföring där? Jag är nämligen inte den bästa på att hitta rätt
Vad skönt att känna så!! Jag tål knappt min chef och har inga arbetskamrater i korridoren pga att de är utstationerade. Dessutom är jobbet inget för mig egentligen. Så jag njuter varje sekund av att vara ledig därifrån!Men jag ÄLSKAR ÄLSKAR mitt yrke, mitt jobb, mina chefer och mina arbetskamrater!!! Saknar dem varje dag!