Vårmammor 2010 del 7

Sv: Vårmammor 2010 del 7

Knappar mig själv.

Sitter och tittar utbildningar nu för fullt, gäller väl att börja i tid.
Vill gärna jobba med marknadsföring, men vill inte flytta = problem. Hittar ingen vettig som jag gärna vill gå här i Skåne.. För vi kan inte, och vill inte flytta ju.. Möjligen att Växjö hade funkat, men äh.. Får väl prata med en studievägledare som har lite mer koll på läget, än vad jag har.

Lunds universitet? Garanterat en bättre merit än Växjö. Och närmare.

Vi har leverpastej och bostongurka i ett lager,
Det lät faktiskt skitäckligt! :o Leverpastej har sån speciell smak sim jag bara inte klarar av. Jag älskar smörgåstårta och blir så besviken då jag känner den där äckliga leverpastejsmaken, för då får jag lämna hela biten. Nu har jag iaf lärt mig att fråga innan om det är leverpastej i.

Vad jag lider mer er... :cry: Måste vara hemskt att sitta ensam utan att kunna få tag på någon nära och ventilera lite. Hoppas att du kunnat sova i natt och att det inte kom något rosa urin...

Jag drömde om dig inatt! :D Kommer inte ihåg varför, men jag gömde mig för dig i ett parkeringsgarage och var jätterädd för att du skulle hitta mig! :rofl:

Stackars, stackars er och isabella. :cry: hur har det gått?

Håller verkligen alla tår och tummar på att urinen är ren.

Lunds universitet? Garanterat en bättre merit än Växjö. Och närmare.

Jag var inne på lite olika universitets hemsidor igår och kikade, men hittade inte det jag sökte efter på Lunds uni. Annars är det där jag allra helst vill gå. Vet du om där är utbildning marknadsföring där? Jag är nämligen inte den bästa på att hitta rätt :o

Det kanske ligger under Lunds Tekniska Högskola då? Där läser syrran... Inte alltid bra med en nästan nyutbildad hälsoskyddsinspektör i familjen.. Fast jag har ju koll på reglerna ;)

Jag sitter också hemma och funderar på vad jag ska göra när jag blir stor.. Känns som om det är nu eller aldrig på något sätt...

Jag har alltid sagt att jag inte ska vara frisör hela livet för det sliter så på kroppen. Men jag ÄLSKAR ÄLSKAR mitt yrke, mitt jobb, mina chefer och mina arbetskamrater!!! Saknar dem varje dag!

Michellan: Håller tummarna hårt för er!!!

Jo- det gör eg jag med.... Men samtidigt så är det slitsamt.... O dumma tider när man har små barn ;)

Tycker det är oroväckande tyst från Michellan.... :(

Knapplån.

I slutet av augusti var Thea sjuk, hon fick först feber och sen var hon jätteförkyld några dagar senare.
När hon hade feber åkte vi in på akuten där dom gjorde urinodling. Jag trodde allting var lugnt, hade pratat med läkarna dagen efter och då sa hon att det såg bra ut och att om det skulle vara nåt skulle dom ringa i veckan som följde (det var en lördag)

Igår fick vi brev från den behandlande läkaren där det stod att i den definitiva odlingen hade det varit spår av bakterier så idag måste jag och Thea åka till närakuten vid halv elva och lämna urinprov.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH
S
Jag är väl direkt inte orolig, men det känns ändå inte roligt, det här hade ju jag släppt??!

Senare idag ska vi till min kompis och luncha och.. det var nog allt. Hoppas ni får en bra dag i blåsten

Jag var inne på lite olika universitets hemsidor igår och kikade, men hittade inte det jag sökte efter på Lunds uni. Annars är det där jag allra helst vill gå. Vet du om där är utbildning marknadsföring där? Jag är nämligen inte den bästa på att hitta rätt :o

Ja, det tror jag absolut, men det ligger nog under företagsekonomi. Marknadsföring är en del av ämnet företagsekonomi.

Usch. Varför ska alla bäbisarna bli sjuka för???
Jag hoppas verkligen att det går bra för er också idag då.

Macken- Vilken häftig body!

Men jag ÄLSKAR ÄLSKAR mitt yrke, mitt jobb, mina chefer och mina arbetskamrater!!! Saknar dem varje dag!
Vad skönt att känna så!! Jag tål knappt min chef :o och har inga arbetskamrater i korridoren pga att de är utstationerade. Dessutom är jobbet inget för mig egentligen. Så jag njuter varje sekund av att vara ledig därifrån!

*KL*

Michellan, tänker på dig! Vet hur det är med sjuka barn och att åka ut och in på sjukhus - för att inte tala om att hela tiden ha dem kopplade till slangar och sladdar :(. Hoppas att det bara var en liten rispa!

______

Idag har vi hunnit med ett besök på Provtagningscentralen för att ta uppföljande blodprov sedan E var dålig i maj. Vi hoppas att de ska visa på kanonvärden, såklart! Jag var beredd på gråt och tandagnisslan men det gick jättesmidigt, vi satte på emla hemma och så distraherade vi honom med sockerlösning så att han skulle hålla handen stilla. Det var supersmaskens! :d

Kom och jobba hos oss;)

Kan du inte passa på att förska byta när det är dags att gå tillbaka?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 915
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
5 177
Senast: Gunnar
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
43 185
Senast: Ray
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar