Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som fick hormonrand på magen, har eran försvunnit än?!
Bara älskar de rutiner vi fått in. Allt har blivit lite lugnare och jag känner att jag kan planera dagen på ett annat sätt än tidigare.
Vi började med gröt efter bara några dagar med potatissmakisar. Men han fattade från första gången hur man skulle göra med maten, dvs svälja. Första gången köpte vi Hipps risgröt med banan och persika och det var en riktig höjdare! Den är gjord på modersmjölksersättning också, så den är kanske inte helt dum att börja med. Därefter köpte vi iaf naturell havregröt. I den blandar vi ner fruktmos. Vilgot har inte fått äta enbart fruktpuré utan i princip endast med gröt.När började ni ge gröt? Nu så ammar ju inte jag så jag tänkte smyga in 2:ans ersättning nu med.
Har ni gjort rotfrukter länge innan ni började med gröt?
Naturell eller den gröten med frukt i?
*kl*
Lite allmännt gnäll...
Pratade med bvc idag ang hans mage. Efter hennes rek. så har jag bara ammat sedan onsdags. Idag:
- Men har du bara ammat så är han inte förstoppad!
- men han försöker bajsa och han gnällig och besvärad av att det inte kommer ngt. försöker jag
-barn som helammas kan det vara två veckor mellan gångerna, det är normalt!
-Jo, hade han varit pigg och glad så är jag beredd att hålla med, men det är han INTE
Så höll vi på, men barnläkaren kommer imorgon och vill jag så kan jag få en tid dit. Dessutom så kom det stenhårt bajs förra veckan och då skrek han verkligen. Sen märker jag ju att han blir gnälligare för varje dag som går utan att han bajsar. När han väl gjort det så är han lika glad ett tag som han brukar vara...suck...
Nåväl dagens vikt 9575 gram, 68.5 cm lång