Sv: Vårmammor 2010 del 7
Håller med dig om Emmahs pojke, han är ju helt ljuvlig!!
Vi sitter lite i samma båt, du och jag Så tråkigt med våra vänner och man känner sig så fruktansvärt hjälplös.. Man får ju finnas där och försöka trösta vid behov. Och i min väns fall uppskattar hon min närvaro när vi pratar om nåt helt annat, hästarna eller så.. Men det är inte lätt, sjukdomen ligger och gnager vid sidan hela tiden och det tär på en..
Herregud vad hår han han! Haha, helt bedårande min han fick till på sista kortet också.
Armani_: fy vad hemskt! Stackars, stackars din kompis. fick ett förtvivlat samtal från min bästa kompis i torsdags, hon hade varit på återbesök för en operation av hudcancer hon gjort, två gånger i ansiktet, och nu fick hon reda på att det spridit sig igen. Hatar att det är så lite man kan göra.
Håller med dig om Emmahs pojke, han är ju helt ljuvlig!!
Vi sitter lite i samma båt, du och jag Så tråkigt med våra vänner och man känner sig så fruktansvärt hjälplös.. Man får ju finnas där och försöka trösta vid behov. Och i min väns fall uppskattar hon min närvaro när vi pratar om nåt helt annat, hästarna eller så.. Men det är inte lätt, sjukdomen ligger och gnager vid sidan hela tiden och det tär på en..