Jag börjar få lite skrämselhicka att vi inte alls kommer få plats i familjebilen så som jag hade tänkt mig har liksom inte tänkt på det så mycket innan - eller jo, såtillvida att jag tänkt att det inte kommer gå att få in nån stor vagn och det lär krävas en takbox för resor absolut, men när jag nu börjat granska det hela mer kritiskt känns det inte som om ens folket kommer få plats på vettigt sätt... det är en MPV med säten som fälls upp i bagaget och inte ens 8-åringen sitter vettigt där visade det sig när vi provade idag. Definitivt mer ett nödsäte än vettig permanent lösning.
Jag har absolut inget principiellt mot en fullstor familjebuss, men jag har bara haft bilen i 2 år och den är nyköpt med lån kvar på så ett byte var inte alls tänkt på flera år... ett fjärde barn hade inte riktigt äntrat tanken när jag valde den...
Vad packar @turbofling in familjen i??
Jag har absolut inget principiellt mot en fullstor familjebuss, men jag har bara haft bilen i 2 år och den är nyköpt med lån kvar på så ett byte var inte alls tänkt på flera år... ett fjärde barn hade inte riktigt äntrat tanken när jag valde den...
Vad packar @turbofling in familjen i??