Åh vilken krånglig kväll/ natt vi har haft! Började igår kväll med att vi skulle se film och äta tacos, vi var så hungriga så började innan W somnat. Inga problem än så länge men sedan var det dags för honom att gå och lägga sig och det var nog här vi skulle hållt oss till våra vanliga rutiner som är att han somnar själv i sin säng. Istället tänkte vi att han kunde somna i knät medans vi kollade på filmen. När han somnat lade vi in honom i hans säng men sen tog det bara 10 minuter så vaknade han igen, vilket aldrig brukar hända annars. Sen vaknar han typ varje kvart. Vet inte om han liksom inte förstod att han skulle sova för natten när vi inte gjorde som vi brukar Sen vid 23 tiden går jag och lägger mig, märker att han störs i sömnen av att jag kommer in. Får ge honom nappen några gånger, då det känns som han är påväg att bli hungrig. Efter ett tag börjar ungen gallskrika och jag går för att göra mat. Tappar ut halva ersättningen på golvet Under tiden jag torkar upp blandar jag ny som råkar bli lite i varmaste laget, inte så man bränner sig så tänker att han kan få den. Sen spottar han bara ut de så min första tanke är men shit nu var det för varmt ändå Så ber sambon blanda ny, men sen bara spottar han ut all ersättning över pyjamasen som blir pisseblöt, så den får bytas. Bestämmer mig här att nä nu får han somna utan mat, orkar inte hålla på och krångla. Han somnar och sover 2 timmar till innan han faktiskt vill äta på riktigt. Slutade att vi somnade runt 2 tiden och sen tyckte W det var lagom att gå upp vid 5, ville inte ha någon mat. Lyckades till slut få honom att halvslumra till med en del grymtande till kl.7 iaf