Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har blöjan hela natten utan byte och det läcker inte igenom! Skulle han bajsa så byter vi förstås men det har inte hänt många gånger!Hur ser det ut för era bebisar på natten, håller det med en blöja natten genom eller måste den bytas (pga kiss)?
Byter inte längre på natten men var inte länge sedan vi fortfarande behövde byta. Men han vaknar ca kl 07 nu istället för 09, det är nog förklaringen.
Hur länge sov han när ni fortfarande behövde byta?
Verkar som att de flesta klarar en blöja per natt. Vi har plötsligt börjat behöva byta mitt i natten och jag börjar fundera på om det är någon fas eller om det är normalt. Hon har iofs börjat äta på natten igen.
Verkar som att de flesta klarar en blöja per natt. Vi har plötsligt börjat behöva byta mitt i natten och jag börjar fundera på om det är någon fas eller om det är normalt. Hon har iofs börjat äta på natten igen.
Kan det vara så att det är dags att byta blöjstorlek? Men låter ju troligt att det helt enkelt beror på att hon äter.
Då hade han en blöja ca 21-04 och den andra från 04-09. Bytte jag inte så var det på morgonen det blev läckage. Nu är det en blöja ca 21-07.
Kan det vara så att det är dags att byta blöjstorlek? Men låter ju troligt att det helt enkelt beror på att hon äter.
Funderar på samma som Sedna med storleken, vi hade nått läckage på morgonen nån gång när vi var lite för sena med att byta från storlek 2 till 3.
När dottern var liten så bytte vi upp en storlek på natten innan vi bytte på dagtid. Just för att det inte skulle läcka eller att hon skulle behöva vakna pga blöjbyte.Jag vet inte, tycker strl 3 borde hålla ett tag till, de ska ju funka till 8-9kg har jag för mig. Hon har nog precis kommit upp i 7kg. Men om hon börjar sova bättre igen är det nog värt att prova ändå för det är väldigt drygt att bebis ska behöva vakna pga blöjbyte.
När dottern var liten så bytte vi upp en storlek på natten innan vi bytte på dagtid. Just för att det inte skulle läcka eller att hon skulle behöva vakna pga blöjbyte.
Jag vet inte, tycker strl 3 borde hålla ett tag till, de ska ju funka till 8-9kg har jag för mig. Hon har nog precis kommit upp i 7kg. Men om hon börjar sova bättre igen är det nog värt att prova ändå för det är väldigt drygt att bebis ska behöva vakna pga blöjbyte.
Byter inte på natten men har också haft problem med läckande Libero 3or. Vi har bytt märke, verkar funka bättre men vet inte om det beror på passform och/eller storlek. Storebror är tvärtom, där har alltid Libero funkat bäst men har också bytt storlek tidigt på båda.Jag vet inte, tycker strl 3 borde hålla ett tag till, de ska ju funka till 8-9kg har jag för mig. Hon har nog precis kommit upp i 7kg. Men om hon börjar sova bättre igen är det nog värt att prova ändå för det är väldigt drygt att bebis ska behöva vakna pga blöjbyte.
Tycker Libero Comfort håller mkt mera kiss än andra blöjor i samma storlek. Nästan så jag upplevde att lillan började kissa mindre och blev orolig. Kör stl 3 på dem. Hon är lite under 7 kg.
Nån som börjat med mat? Hur går det?
Tycker Libero Comfort håller mkt mera kiss än andra blöjor i samma storlek. Nästan så jag upplevde att lillan började kissa mindre och blev orolig. Kör stl 3 på dem. Hon är lite under 7 kg.
Nån som börjat med mat? Hur går det?