Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha Jag djupt imponerad att ni redan planerar för en till. Jag har sagt tvär nej till en trea, jag skulle inte palla med en sån här graviditet till.Eller inte Nej, vi börjar försöka tidigast till nästa jul tror jag bestämt
Haha Jag djupt imponerad att ni redan planerar för en till. Jag har sagt tvär nej till en trea, jag skulle inte palla med en sån här graviditet till.
Magen har tendens att göra tillväxthopp125 dagar
Och jag kommer inte kunna ha min Mountain Horse-jacka hela vintern. Den typ spänner nu. Magen har blivit enorm jämfört med förra veckan
Hoppas att min Everest i strl 42 räcker ett tag. Den hade jag när jag var tjock.
Aahhja du är ju inte lastgammal heller direkt. Vad ska då jag säga. Jag fyller 26 i februari och just nu beter jag mig som om jag vore 85. Min mormor opererade höften nyss hon går ju för fasen nästan snabbare än vad jag gör.Vi vill hemskt gärna ha 2barn som är med oss, hade nog inte planerat för en 3:e i normala fall. Men det kommer ju vara rätt slitsamt tror jag, jag är ju inte Sveriges yngsta mamma heller
Just nu blir jag omsprungen av dom flestaAahhja du är ju inte lastgammal heller direkt. Vad ska då jag säga. Jag fyller 26 i februari och just nu beter jag mig som om jag vore 85. Min mormor opererade höften nyss hon går ju för fasen nästan snabbare än vad jag gör.
Nu var det ett par år sedan jag tecknade en själv så det kan ju ha ändrats sedan dess men då var det en stor fördel att ha tecknat en gravidförsäkring som övergick i en barnförsäkring för försäkringen gällde då hela tiden och omfattade fler saker. Men det kan ju självklart ha ändrats sen dess men kanske värt att kollas uppIgår var det äntligen dags för RUL och allt såg bra ut med parveln Tyvärr ligger moderkakan i vägen för utgången så vi får åka på ett extra UL så småningom. Håller tummarna stenhårt för att den flyttar upp sig med tiden.
Vi har inte kommit så långt på namnfronten ännu men har spånat lite på varsitt håll. Jag höll ett pojknamn och ett flicknamn väldigt högt förra gången och funderar på om de fortfarande är aktuella. Sambon verkar dock ha lagt Klemens åt sidan som han var väldigt inne på förra gången om det hade blivit en pojk. Dottern fick vänta ett par dagar på sitt namn och det lär den här sannolikt också få göra.
Överlag mår jag väldigt bra just nu även om fogarna kan knorra lite ibland. Har nedräkning inför nästa torsdag då vi ska flyga till Irland och jag ser fram emot lite paus från vardagen i goda vänners sällskap.
I övrigt kan jag inte bestämma mig för om vi ska teckna gravidförsäkring eller inte. Vi hade en betalförsäkring förra gången som aldrig utnyttjades och funderar på hur stor nytta det skulle vara att ha en den här gången. En premie på 1500 kronor motsvarar ett antal sjukhusnätter om så skulle bli fallet den här gången, så frågan är om det är värt det...
Nu var det ett par år sedan jag tecknade en själv så det kan ju ha ändrats sedan dess men då var det en stor fördel att ha tecknat en gravidförsäkring som övergick i en barnförsäkring för försäkringen gällde då hela tiden och omfattade fler saker. Men det kan ju självklart ha ändrats sen dess men kanske värt att kollas upp
Igår var det äntligen dags för RUL och allt såg bra ut med parveln Tyvärr ligger moderkakan i vägen för utgången så vi får åka på ett extra UL så småningom. Håller tummarna stenhårt för att den flyttar upp sig med tiden.
Vi har inte kommit så långt på namnfronten ännu men har spånat lite på varsitt håll. Jag höll ett pojknamn och ett flicknamn väldigt högt förra gången och funderar på om de fortfarande är aktuella. Sambon verkar dock ha lagt Klemens åt sidan som han var väldigt inne på förra gången om det hade blivit en pojk. Dottern fick vänta ett par dagar på sitt namn och det lär den här sannolikt också få göra.
Överlag mår jag väldigt bra just nu även om fogarna kan knorra lite ibland. Har nedräkning inför nästa torsdag då vi ska flyga till Irland och jag ser fram emot lite paus från vardagen i goda vänners sällskap.
I övrigt kan jag inte bestämma mig för om vi ska teckna gravidförsäkring eller inte. Vi hade en betalförsäkring förra gången som aldrig utnyttjades och funderar på hur stor nytta det skulle vara att ha en den här gången. En premie på 1500 kronor motsvarar ett antal sjukhusnätter om så skulle bli fallet den här gången, så frågan är om det är värt det...
Fast jag tror inte det är så skönt att lägga ägg hellerJag har så jävla ont!
När jag reser mig hugger det till under naveln typ, sen går jag lååååååångsamt dubbelvikt 10-20 steg innan det släpper. Hur fan tänkte evolutionen? Varför lägger vi inte ägg istället eller gör som kängurun?
Fast jag tror inte det är så skönt att lägga ägg heller
Har också sånna där ligamentsträckningar, fast sidan om magen! Fick en nysattack nyss och det gjorde apont
Man upprepar för sej själv att dagarna tickar på
Hahahaha!! Jag käkade vaktelägg till frukost Kycklingarna är stora som humlor när dom kläcks, rätt lagomEtt litet. Som ett vaktelägg?
En GOLLUM till