Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud, namn. Ska man komma på sånt också?
Jag hatar det. Så ruskigt svårt. Kan man heta GOLLUM/T-Rex?
Ja. Uteslut dem inte genom att specialbehandla dem. Det är stor skillnad på att respektera det jobbiga och att (omedvetet) lämna någon utanför.
För mig sved det jättemycket när vänner höll sin lycka hemlig från oss. Vi fick inte vara med.
Klart man kan, barn idag döps ju till allt möjligt
Vi har också lite huvudbry över det där.. Men är ju flera månader kvar innan vi måste bestämma oss. Pojknamnet är vi rätt klara med, men vi har lagt lite mer krut på det då jag tycker pojknamn är svårare. Finns många fina flicknamn så nu ska det sållas och väljas
Var hos bm idag för inskrivning. Och fick höra hjärtat på knodden En väldigt livlig en för knodd tyckte inte om att bli lyssnad på utan försökte komma undan dopplern Men allting var jättefint och bm var mycket nöjd med mig.
Sen frågade jag om jag fick ta med hem vågen också, den visade nästa fyra kilo mindre än svärmors badrumsvåg, så helt plötsligt är jag inte så vikt nojjig längre
Har även fått tid till rul i mellandagarna.
Ja jag ser riktigt mycket framemot detVad mysigt med RUL i mellandagarna Som en extra julklapp
Var hos bm idag för inskrivning. Och fick höra hjärtat på knodden En väldigt livlig en för knodd tyckte inte om att bli lyssnad på utan försökte komma undan dopplern Men allting var jättefint och bm var mycket nöjd med mig.
Sen frågade jag om jag fick ta med hem vågen också, den visade nästa fyra kilo mindre än svärmors badrumsvåg, så helt plötsligt är jag inte så vikt nojjig längre
Har även fått tid till rul i mellandagarna.
Jo, klart det kan vara så, men då får man tänka om. Känns ändå bra att ha funderat och ha någorlunda klart för sig vilka namn man känner är aktuellaDet händer ju att de kommer ut och ser ut som ett helt annat namn också
Jag älskar min bm. Hon tyckte att ska hon tömma mig på fyra tuber blod och ställa en miljon frågor så ska man avsluta med något roligt ocksåMin BM lyssnade inte ens i v 16+, så himla olika det där. Orättvist. Men på fredag antar jag att vi lyssnar, 22+3. Första gången liksom
Jag älskar min bm. Hon tyckte att ska hon tömma mig på fyra tuber blod och ställa en miljon frågor så ska man avsluta med något roligt också
Min BM lyssnade inte ens i v 16+, så himla olika det där. Orättvist. Men på fredag antar jag att vi lyssnar, 22+3. Första gången liksom
Jag har, förutom de två inskrivningssamtalen runt v10 eller när det nu var (och då pratade vi bara), inget besök alls inplanerat före RUL i typ v. 20 och sen är nästa vanliga besök i v. 25. Lite tråkigt att det liksom inte händer nåååååååånting innan halva graviditeten har gått tycker jag.
Min BM lyssnade inte ens i v 16+, så himla olika det där. Orättvist. Men på fredag antar jag att vi lyssnar, 22+3. Första gången liksom
Jag ska inte tillbaka förrän v 25. Det var idag sen har jag rul i v 18 och sen ska jag tillbaka till bm v 25 och sen v29 efter det för diabeteskoll.
På fredag är det 6 veckor sedan jag var hos BM! Men i efterhand så känns det som om jag var där förra veckan
Alla mina besök är ju planerade men hon sade att hon inte brukar göra så, testade ny variant
Jag tror vi ska boka TUL på fredag också, v32 ska det vara har jag för mig.
Funderar på att betala för ett privat UL också, känns så långt bort med v32!
Vad är TUL?