Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
33+1, 48 dagar (tänker fasiken inte gå över, ja jag kommer få äta upp det) och huvudvärk igen/fortfarande.
Ska till BM idag så får ta upp att huvudvärken är tillbaka
Överväger att bo på toaletten, hostan har tagit sig till en ny nivå och hostattacken efterföljs av kissnödighet, kräkkänsla eller sammandragningar.
Gravidglamour...
BT 120/75 normalt men högre än vad jag brukar ha.
Inga proteiner i urinen.
Således inga tecken på havandeskapsförgiftning just nu.
42 dagar kvar... Funderar på att beställa hem lite amningströjor.
Ringde BM nu på morgonen enligt läkarens rekommendation. Och hon tyckte absolut inte att jag skulle jobba i helgen med de symptomen jag har så var bara att sjukskriva sig. Hon tyckte inte att jag skulle jobba innan sammandragningarna lugnat ner sig. Känns surt att bara ligga hemma men samtidigt blir jag helt slut av att bara plocka ur diskmaskinen.
Det är väl bara att fylla en thermos med vatten och sen ha påsar och mjölk med sig i andra burkarLäser förlossningsberättelser och böcker.
Har insett att jag vill ha möjlighet att dricka te i pauserna. Starkt, nygjort och hett (med mjölk). Måste nog informera sambon om att det blir hans jobb att ordna. Kanske ska köpa en liten rackarns vattenkokare att ha i BB-väskan?
Te är min livräddare. Alltid. Earl Grey
Dom hade fullservice med te på vår förlossning, dock inte under tiden. Hade inte kunnat dricka nåt iofs eftersom jag hade knappt 2min mellan värkarna i 3-4hLäser förlossningsberättelser och böcker.
Har insett att jag vill ha möjlighet att dricka te i pauserna. Starkt, nygjort och hett (med mjölk). Måste nog informera sambon om att det blir hans jobb att ordna. Kanske ska köpa en liten rackarns vattenkokare att ha i BB-väskan?
Te är min livräddare. Alltid. Earl Grey
Dom hade fullservice med te på vår förlossning, dock inte under tiden. Hade inte kunnat dricka nåt iofs eftersom jag hade knappt 2min mellan värkarna i 3-4h