Ja, fast bara inför första barnet.Erbjuder era BMM föräldragrupper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fast bara inför första barnet.Erbjuder era BMM föräldragrupper?
Erbjuder era BMM föräldragrupper?
Satans påfund. Tack och lov att jag aldrig haft det förut, så himla obehagligt svid och kli.
Din stackare Pga mina mediciner får jag det ungefär en gång per månad, i både mun och underliv
Hoppas du fick tabletter (flukonazol) och inte lokalverkande skräp
Köpte Pevaryl. Ska kolla upp flukonazol, apotea är väl billiga på dylikt?
Min BM erbjöd grupp men då var jag på praktik en bit hemifrån så kom inte ifrån, så har blivit erbjuden att gå i grannkommunen, så vi ska gå 2/2, 9/2 samt 23/2! Ska bli kul, jag är ju rätt nyinflyttad så känner inte allt för mkt folk
Jag är också nyinflyttad så det är därför jag så gärna vill gå. Tycker det är jättekul att träffa andra mammor på vattengympan
Det står någonting på anslagstavlan men BM har inte pratat om det. Är i vecka 26 nu så antar att det är för tidigt?Erbjuder era BMM föräldragrupper?
Det står någonting på anslagstavlan men BM har inte pratat om det. Är i vecka 26 nu så antar att det är för tidigt?
Erbjuder era BMM föräldragrupper?
Det står någonting på anslagstavlan men BM har inte pratat om det. Är i vecka 26 nu så antar att det är för tidigt?
Jag skulle gärna gå i en föräldragrupp just för att lära känna lite folk och sådär, men tror den föräldrautbildning som erbjuds här mer är i form av salsföreläsning typ.. Känns inte så socialt och öppet för frågor och diskussion liksom..
Har anmält mig till en kurs i gravidyoga i alla fall och hoppas få lite social samvaro där. Skulle gärna gå på typ vattengympa eller så också, men hittar ingen här som är speciellt för gravida utan man får hålla till godo med de vanliga passen.
Tråkigt att det känns som om utbudet är så dåligt. Måste väll vara många som är intresserade av att träffa andra i "samma situation"..