Precis, lite som att allting ville tryckas med kisset ut. Skitskum känsla..Jag kände det faktiskt för första gången nyss när jag var på toa! Eller ja som att det tröck på när jag kissade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, lite som att allting ville tryckas med kisset ut. Skitskum känsla..Jag kände det faktiskt för första gången nyss när jag var på toa! Eller ja som att det tröck på när jag kissade!
Kanske hade det med förra också då. Man kommer ju inte direkt ihåg alla glamorösa detaljer med graviditeterJa.
Ibland undrar jag om han är på väg ut bara jag står upp
Precis, lite som att allting ville tryckas med kisset ut. Skitskum känsla..
Jag toppar kryckor och hyperemesis med mitt livs första svampinfektion. Så sjukt glamoröst och satan så obehagligt. Status misär, med andra ord.
Jag har också svamp men slipper kryckorna i alla fall!
Jag har också svamp men slipper kryckorna i alla fall!
Satans påfund. Tack och lov att jag aldrig haft det förut, så himla obehagligt svid och kli.
Enda gången jag fick svamp var när sambon hade varit och pelat ( ) därnere men inte tvättat händerna ordentligt innan. Jäävlarr vad det kliade.. Så nu gäller ordentlig handtvätt innan det ska mysas och så tackar man den högre makt som orkar lyssna just då för att man slipper detJag brukar få svamp när jag ätit penicillin. Och det enda som lindrar enligt mig innan medicinen kickar in är intimolja. Det tar liksom bort den värsta udden.
Upprepar tipset till er med ovälkomna svampar/kliattacker i skruttan: Tvätta med intimolja eller babyolja istället för tvål eller annat.
Jag hade återkommande svamp och min BM tipsade om det och sedan dess har det hållt sej borta
Satans påfund. Tack och lov att jag aldrig haft det förut, så himla obehagligt svid och kli.
Har aldrig använt tvål men svamp kommer på besök ibland ändå. Irriterande.
*kl
Magknip och mensvärk släppte. Har tom tuggat i mig 1300kcal idag inkl all kyckling i en grillad kycklingsallad på Max och två naturdiet shake.
Ska nog laga kokt vit fisk med ägg- och persiljesås (och kokt potatis) till lunch imorgon
Upprepar tipset till er med ovälkomna svampar/kliattacker i skruttan: Tvätta med intimolja eller babyolja istället för tvål eller annat.
Jag hade återkommande svamp och min BM tipsade om det och sedan dess har det hållt sej borta
Jag har torsk med äggsås planerat denna vecka eller nästa, så gott men var jättelängesen jag åt det!!