Vårföräldrar 2017 del tre

Har just kissat i en lingonburk. Uppenbarligen går det inte att lämna ett urinprov på min VC utan det får man ta hemma. Ska be att jag får med mig ett antal behållare därifrån.

Jag är förkyld... Igen!!!
Har nog inte varit sjuk så ofta som senaste månaderna. :meh:
Nyser och hostar och efter varje hostattack får jag sammandragningar :yuck:

:arghh::arghh::arghh::arghh: Jag ligger i princip gråtande i soffan pga smärtattacker from hell. Dem bara kom från ingenstans och jag är ensam hemma så ingen som kan springa efter mina smärtstillande, för jag kan det definitivt inte..

This sucks big time!! :wtf: :turd::turd:

Jag har varit på mvc idag och allt såg bra ut.
Dock tror jag att Maja vände på sig igår för sparkarna hamnade på ett annat ställe och var annorlunda. Hon rörde sig mindre än vanligt, men kom igång efter en stund på spikmattan. Skit unge att skrämmas :wtf:

Jag blir så ledsen när jag hör er berätta om era dumma barnmorskor!
Min är helt fantastisk :heart Alla borde få ha en sån bra som jag har!

Urinprovet visade ingenting men de tog odling eftersom jag har så klockrena symptom.

Läkaren tyckte jag skulle ringa om samandragningarna. Jag gjorde det i fredags men då sa den BM att jag skulle vila. Han tyckte dock att jag skulle ringa igen. Så nu går jag och funderar på om jag behöver vara orolig eller inte...

5D061412-A139-4E3A-8256-BBBC58E79C7B_zpsd7dckx7x.png

Vart ska det här sluta?:rofl: 35+5 idag!

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 064
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
44 45 46
Svar
916
· Visningar
22 096
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
60 61 62
Svar
1 232
· Visningar
64 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka