Hur gick det för er?Och vi sitter på barnakuten, 40,7 graders feber trots maxdos på alla febernedsättande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det för er?Och vi sitter på barnakuten, 40,7 graders feber trots maxdos på alla febernedsättande...
Den immuniteten fick jag äta upp i år kan jag bara meddela . För både mig och barnet. Annars har vi klarat oss igenom sånt som verkligen alla andra fått men nu (troligen smittade av sambon, och inte av förskolan) åkte vi dit bägge två..För att bryta av lite från alla sjukdomar måste jag för min egen skulle göra ett litet avtryck och konstatera att vi är inne i en så fin fas med barnen just nu. H är 3 år och R 1 år. Båda är förstås intensiva, och givetvis uppstår konflikter varje dag, både dem sinsemellan och mellan föräldrar och barn, men jag tänker ibland tillbaka på det halvår när H var 2-2,5 år och allt allt allt var en kamp. Det är så otroligt skönt att inte vara där, just nu.
Dessutom har vi turen att förutom varsin febernatt för barnen ha haft friska barn hela vintern, och jag undrar dessutom om inte barnen ärvt min "immunitet" mot magsjuka. (Det är fritt fram att hata mig, jag fattar!)