Vad gör vi? Kids edition - del 4

Minns när dottern var strax över ett år, jag var höggravid och blev magsjuk. Det var verkligen ett särskilt helvete 🙃

Den gjorde jag också när jag var gravid med dottern. . Ingen kul kombo :yuck:

Vi har peppar peppar ta i alla träd i skogen klarat oss bra från magsjuka med tanke på att vi har tre barn på förskola och lågstadiet. 4 -av 5 i familjen blev vad vi tror matförgiftade förra vintern och det var en kul reminder hur det kan vara :yuck: Men jag tackar gudarna att vi klarat oss bra, framför allt att äldsta sonen inte haft det på länge. Diabetes och magsjuka där snackar vi något som inte är en kul kombo…

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 298
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar