Akvarietråden V

Har beslutsångest angående Haningeloppisen. Orkar jag? Vågar jag i så fall lämna hundarna i bilen utanför och kombinera med några andra ärenden söder om stan? (Hundarna skulle ha det bra, det vet jag, men jag tänker på idioter som passerar bilarna utanför) Vad skulle jag i så fall köpa..?

Har beslutsångest angående Haningeloppisen. Orkar jag? Vågar jag i så fall lämna hundarna i bilen utanför och kombinera med några andra ärenden söder om stan? (Hundarna skulle ha det bra, det vet jag, men jag tänker på idioter som passerar bilarna utanför) Vad skulle jag i så fall köpa..?
Man kan fynda där
Men man måste vara snabb

Jag orkade inte ta mig iväg till loppisen/auktionen, jag är så vansinnigt trött idag. MEN en vän var där, och han visade mig lite på videosamtal som jag kunde tänkas vara intresserad av. Bland annat fanns det en burk med 5 vrålsnygga killifiskar, hanar allihop, men de var så billiga att jag ville ha dem ändå :p Så, han köpte dem åt mig och så kan vi mötas upp senare så att jag får dem. Han har även en 19L-kub till mig, så då blir min akvariehörna komplett :banana:

Istället för att åka till auktionen så har jag fixat lite här hemma. Jag har flyttat amanoräkor till 200L, så nu går alla mina amanos där, och så har jag flyttat några skräpräkor från 125an där jag annars har gula. Men, jag ska nog senare sålla ut de finaste gula och sätta i en liten 19L-kub istället. Det var lite allmänt "skräpigt" i 125an, men jag har också några som är riktigt, riktigt bra. Lättare då att ta de riktigt bra till en liten kub än att försöka sålla bort de med sämre färg. Vore trist om det slutade med att man bara har skräpräkor i alla akvarier överallt.

Nu har jag hämtat mina nya killis :love:
1000080022.webp

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Pinus
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2
Svar
39
· Visningar
2 361
Kropp & Själ Skrev i en annan tråd om det här men kände att det behövdes en egen tråd. I korta drag har jag hostat i mer eller mindre omfattning... 2
Svar
24
· Visningar
2 336
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka