Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft förvärkar större delar av natten och hela dagen, dem börjar även krypa längre neråt. Även varit kass i magen ett par dagar nu. Hoppas det är något på gång nu!
Har varit mina senaste dagar. Idag så är det fullständig stiltje... Hoppas det är annorlunda för dig!
Stiltje för mig med i dag... lugnet före stormen?
Kom här och förstör mina förhoppningarHar varit mina senaste dagar. Idag så är det fullständig stiltje... Hoppas det är annorlunda för dig!
Kom här och förstör mina förhoppningar
Skönt! Mina provet såg bra ut på morgonen, på kvällen skyhöga och jag blev igångsatt direkt. Det kan gå fort, så bra att du kollade tycker jag!Blodtryck och urinprov utan anmärkning. Skulle ta två Alvedon och vila. Besöket tog 4 min.
Hoppas hon piggar på sej snabbtBesök av bvc idag. Felicia har gått ner till 3410gr. Vi var inne på BB igår då hon blivit gul och slö men hon låg precis under gränsvärdet
Besök av bvc idag. Felicia har gått ner till 3410gr. Vi var inne på BB igår då hon blivit gul och slö men hon låg precis under gränsvärdet
Skönt! Mina provet såg bra ut på morgonen, på kvällen skyhöga och jag blev igångsatt direkt. Det kan gå fort, så bra att du kollade tycker jag!
@lil-sis skönt med njurarna.
/Mvh tjuvläser.
Och på nåt konstigt sätt kan man låsa armen bebis hänger på och man kan bära med samma grepp i en evighet?Sitter i soffan med en slagen hjälte i knät. Tänk vad bra man blir på att göra saker med en hand under tiden med småttingar, typ som att äta
Lite sent kanske, men min dotter född 2015 fick klippa lite i tungbandet. Hade inga problem vid amningen men det var rätt kort, så de ville klippa för säkerhets skull. Pappan fick droppa lite sockerlösning i munnen samtidigt som jag höll, det tog kanske 15 sekunder allt som allt och ingen ledsen bebis mer än någon sekund vid själva klippet. Hoppas det gick bra för er!I morgon ska vi på öron näsa hals o se om de ska klippa Eddas tungband. Någon med erfarenhet av detta?
Lite sent kanske, men min dotter född 2015 fick klippa lite i tungbandet. Hade inga problem vid amningen men det var rätt kort, så de ville klippa för säkerhets skull. Pappan fick droppa lite sockerlösning i munnen samtidigt som jag höll, det tog kanske 15 sekunder allt som allt och ingen ledsen bebis mer än någon sekund vid själva klippet. Hoppas det gick bra för er!