Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du det minsta orolig eller fundersam, så ring Förlossningen. (Det går jättebra att säga till dem att en kompis sa åt dig att ringa om det känns jobbigt att ringa men skönt att få prata med dem.)
Fast du, jag tycker att du, i all välmening, ska ringa förlossningen. Havandeskapsförgiftning kan bli akut och är varken bra för dej eller bebisen. Ring en gång för mycket. Vänta inte tills imorgon. Ingen tycker du är snäll som inte ringer. De vill att du hör av dej, jag lovar!Jag vet men tycker det är bättre att kontakta mvc när det inte är "akut". Men tack iaf. Har ju haft alla andra möjliga symptom på havandeskapsförgiftning och kollar urinen/blodtryck en gång i veckan, senast i fredags. Urinen är fortsatt brunaktig trots att jag dricker massa vatten.
Ja jag tänker typ 10 timmar i veckan isf och Douglas ska alltid kunna vara med. Funkade bra med storasyster. Det är ett stort företag men enheten som jag är föreståndare för riskerar nog att gå åt skogen om jag bara låter det va... antagligen får jag väl isf en annan enhet när jag vill komma tillbaka men då riskerar jag ju att det är nåt som jag inte tycker är lika kul...
Jag hittade fröken på mage två gånger i går . I sängen tänker jag att hon kanske halkade över lite när jag klev upp (hon låg på sidan) och sedan rullade hon över av bara farten.
Skötbädden (låg på golvet, jag vek tvätt) har jag ingen sådan förklaring till. Börjar hon bli så stor redan? När börjar småttingarna vända på sig? ( minns inte när junioren började)
Jag har Snuza go. Använder det på natten.Ni som har snuza hero. Hur använder ni det?
Sammy började vända sej på skötbordet när han va 1,5v Han hugger tag i kanten och drar sej runt. I vaggan hamnar han lätt på sidan så jag pallar upp med en handduk på sidorna. Vig och stark liten krabat.Jag hittade fröken på mage två gånger i går . I sängen tänker jag att hon kanske halkade över lite när jag klev upp (hon låg på sidan) och sedan rullade hon över av bara farten.
Skötbädden (låg på golvet, jag vek tvätt) har jag ingen sådan förklaring till. Börjar hon bli så stor redan? När börjar småttingarna vända på sig? ( minns inte när junioren började)
Här äts det varannan timme typ dygnet runt. Alltid hungrig, men äter rejäla måltider varje gång. Annars en glad och enkel liten pryl, och jag mår fortsatt bra.
Här äts det varannan timme typ dygnet runt. Alltid hungrig, men äter rejäla måltider varje gång. Annars en glad och enkel liten pryl, och jag mår fortsatt bra.
Cornelis äter också typ varannan timma! I snitt, på natten kan det gå 4 timmar men istället äter han oftast oftare än varannan timma dagtid, ibland efter typ 50 minuter! Men han är också glad och enkel så då känns det överkomligt att äta ofta skönt att du mår bra!
Typ en miljard gånger bättre med bebis på utsidan?
Fast du, jag tycker att du, i all välmening, ska ringa förlossningen. Havandeskapsförgiftning kan bli akut och är varken bra för dej eller bebisen. Ring en gång för mycket. Vänta inte tills imorgon. Ingen tycker du är snäll som inte ringer. De vill att du hör av dej, jag lovar!
Läs här:https://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Havandeskapsforgiftning/
Heja dej!
Mvh Miks
BF idag! Kom nu lilla bebis. Jag är så less på förvärkar och på att vänta
Heja bebis!!!BF idag! Kom nu lilla bebis. Jag är så less på förvärkar och på att vänta
BF idag! Kom nu lilla bebis. Jag är så less på förvärkar och på att vänta