Heja
@Beppo och
@falukorw !!!
Apropå vad man gör på dagen, inget alls typ... Amningen þar hundra år hos den lilla 1-2timmar med blöjbyte, några skrikpauser för att någon blir frustrerad på nappen som inte gör som hon vill, några rappauser och så några power naps.. o sen kan hon sova allt mellan 1-3timmar o där emellan lyckas jag ibland ordna något i huset eller slowmotiongå upp till stallet och pussa på tävlingspållen och kolla om avelsstoet inte levererat mitt drömmål ännu
Allt de som syddes gör mycket mer ont nu än i början så det begränsar mig väldigt mkt, får inte röra mig så mkt så det inre svullnar för mycket o inte lyfta osv.. Men fuskar lite o går upp till stallet även om det är en brant backe, tar korta steg för att inte irritera det för mycket...
Vi har fortfarande lite problem med amningen o Jg är väldigt stressad att hon kanske inte går upp som hon ska, på fredag kommer BM hit o ska vikta henne, hoppas hon gått upp så jag kan bli lite lugnare iaf... just nu handlar allt om att få henne att dricka lite till hela tiden... sen så tycker hon bättre om att sova på dagen än natten o jag suger på o sova åå dagen så det blir inte många timmar per dygn för mig..men det blir bättre snart hoppas jag
lever på hoppet!
Lyckas inte ladda in bild på henne, dumma buke...