Vårföräldrar 2017 del 6

Fortfarande hemma. Värkarna avtog under natten efter att ha varit intensiva. Fortfarande slempropp på väg ut. Trött och har ont

Jag vill också ha bebis. :mad:
Så fort jag står upp känns det som att nånting ska ramla ut så jag springer och håller mig mellan benen typ hela tiden :D Kan inte sova om nätterna för jag inte hittar nån ställning som är skön. Har starka förvärkar oregelbundet.

Ska till bm i em och tänkte be henne göra en hinnsvepning och hoppas ungen tittar ut :love:

Rent I-landsproblem och ska väl inte klaga egentligen men hade väl åtminstone kunnat ha lagom med bröstmjölk? :rofl: Börjat fått skav av att ha bh dygnet runt så sista nätterna har jag sovit på handduk, men den hjälper ju föga när det sprutar mjölk ur brösten, oavsett om C ammar eller ej :meh:

Rent I-landsproblem och ska väl inte klaga egentligen men hade väl åtminstone kunnat ha lagom med bröstmjölk? :rofl: Börjat fått skav av att ha bh dygnet runt så sista nätterna har jag sovit på handduk, men den hjälper ju föga när det sprutar mjölk ur brösten, oavsett om C ammar eller ej :meh:

Låter lyxigt i mina öron :up:. Här läcker det verkligen inte en droppe (ok, det är väl skönt) men vi får kämpa för att det ska räcka istället (ammar länge och ofta).

Det låter onekligen lite jobbigt.. :wtf: Kanske lugnar det ner sig med tiden :)
Jag själv hade gärna haft lite mer fart på produktionen :p

Låter lyxigt i mina öron :up:. Här läcker det verkligen inte en droppe (ok, det är väl skönt) men vi får kämpa för att det ska räcka istället (ammar länge och ofta).

Ja, för det mesta är jag glad att jag har så mkt mat, men när det är blött i hela sängen känns det lite bökigt :rofl:

Jag har också bh dygnet runt.. Det sprutar mjölk åt alla håll hela tidenO_o Att gå runt naken är liksom inte ens att tänka på:laugh:

Fortfarande hemma. Värkarna avtog under natten efter att ha varit intensiva. Fortfarande slempropp på väg ut. Trött och har ont

Äsch! Va synd hoppas de kommer igång snart igen!

Också hemma fortf men värkar som gör riktigt ont var 5:e minut och vatten som siprar. Ska ringa förlossningen snart igen tänkte jag.

Skönt att slippa åka in mitt i natten ändå ju. Hoppas det kommer igång ordentligt snart.

Jag vill också ha bebis. :mad:
Så fort jag står upp känns det som att nånting ska ramla ut så jag springer och håller mig mellan benen typ hela tiden :D Kan inte sova om nätterna för jag inte hittar nån ställning som är skön. Har starka förvärkar oregelbundet.

Ska till bm i em och tänkte be henne göra en hinnsvepning och hoppas ungen tittar ut :love:

Min vikarierande BM såg ut som hon ville klappa mig på huvudet och säga "lille vän" när frågade om man kunde få hinnsvepning innan BF datumet... Tänkte fråga min BM i morgon om hon har en annan åsikt. Hon vet ju hur ont jag har det.

*kl*

Nu har vi varit inne och erkännt faderskapet. Det tog 5 min och var inga konstigheter alls. Handläggaren hade en elev med sig så inga dryga kommentarer. Har en känsla av att hon kunde varit en sånn annars.

Mötet gick så fort så sambon hann till och med ta en fika ihop med mig. :D

Får också köra bh dygnet runt. Med dottern läckte det aldrig en droppe fast jag hade massor med mjölk men Douglas äter så jäkla snabbt så brösten hinner nog inte stänga av liksom. Har mjuka superelastiska amningsbh:ar från kappahl som jag plockat ur inlägget ur så dom blir väldigt tunna, känns knappt att jag har dom på :up:

Jag har också bh dygnet runt.. Det sprutar mjölk åt alla håll hela tidenO_o Att gå runt naken är liksom inte ens att tänka på:laugh:

Precis i början, kanske efter någon vecka hemma, hade jag precis duschat, stod naken i bakrummet när jag känner hur det droppar typ på fötterna. Börjar fundera på om jag inte torkat mig ordentligt, men jo jag var rätt torr, tittade i taket om det droppade därifrån men nä där var det torrt, som det ska vara. Till slut inser jag att det är brösten som läcker massor :laugh:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 277
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 167
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 605
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka