Nej, kanske 15 min den här tiden på dygnet
Hoppas det gick bra för dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, kanske 15 min den här tiden på dygnet
Fortfarande hemma. Värkarna avtog under natten efter att ha varit intensiva. Fortfarande slempropp på väg ut. Trött och har ont
V39 (38+1) Oavsett hur illa graviditeten har varit så har jag faktiskt en rätt snygg mage
https://www.dropbox.com/s/ce5ut1stor0l7fc/Foto 2017-05-11 08 12 37.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/q1tqrkbvp42leb6/Foto 2017-05-11 08 12 27.jpg?dl=0
Rent I-landsproblem och ska väl inte klaga egentligen men hade väl åtminstone kunnat ha lagom med bröstmjölk? Börjat fått skav av att ha bh dygnet runt så sista nätterna har jag sovit på handduk, men den hjälper ju föga när det sprutar mjölk ur brösten, oavsett om C ammar eller ej
Det låter onekligen lite jobbigt.. Kanske lugnar det ner sig med tidenRent I-landsproblem och ska väl inte klaga egentligen men hade väl åtminstone kunnat ha lagom med bröstmjölk? Börjat fått skav av att ha bh dygnet runt så sista nätterna har jag sovit på handduk, men den hjälper ju föga när det sprutar mjölk ur brösten, oavsett om C ammar eller ej
Låter lyxigt i mina öron . Här läcker det verkligen inte en droppe (ok, det är väl skönt) men vi får kämpa för att det ska räcka istället (ammar länge och ofta).
Det låter onekligen lite jobbigt.. Kanske lugnar det ner sig med tiden
Jag själv hade gärna haft lite mer fart på produktionen
Jag har också bh dygnet runt.. Det sprutar mjölk åt alla håll hela tiden Att gå runt naken är liksom inte ens att tänka påRent I-landsproblem och ska väl inte klaga egentligen men hade väl åtminstone kunnat ha lagom med bröstmjölk? Börjat fått skav av att ha bh dygnet runt så sista nätterna har jag sovit på handduk, men den hjälper ju föga när det sprutar mjölk ur brösten, oavsett om C ammar eller ej
Fortfarande hemma. Värkarna avtog under natten efter att ha varit intensiva. Fortfarande slempropp på väg ut. Trött och har ont
Också hemma fortf men värkar som gör riktigt ont var 5:e minut och vatten som siprar. Ska ringa förlossningen snart igen tänkte jag.
Jag vill också ha bebis.
Så fort jag står upp känns det som att nånting ska ramla ut så jag springer och håller mig mellan benen typ hela tiden Kan inte sova om nätterna för jag inte hittar nån ställning som är skön. Har starka förvärkar oregelbundet.
Ska till bm i em och tänkte be henne göra en hinnsvepning och hoppas ungen tittar ut
Ja, för det mesta är jag glad att jag har så mkt mat, men när det är blött i hela sängen känns det lite bökigt
Jag har också bh dygnet runt.. Det sprutar mjölk åt alla håll hela tiden Att gå runt naken är liksom inte ens att tänka på