Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis01.45 kom lilla Julius till världen efter värkar i mer än ett dygn. Ryggbedövning blev verkligen min räddning, hade fruktansvärt ont och var galet trött innan den. Längd och vikt har vi inte än så det får jag återkomma med!
01.45 kom lilla Julius till världen efter värkar i mer än ett dygn. Ryggbedövning blev verkligen min räddning, hade fruktansvärt ont och var galet trött innan den. Längd och vikt har vi inte än så det får jag återkomma med!
01.45 kom lilla Julius till världen efter värkar i mer än ett dygn. Ryggbedövning blev verkligen min räddning, hade fruktansvärt ont och var galet trött innan den. Längd och vikt har vi inte än så det får jag återkomma med!
Stort grattis till gossen01.45 kom lilla Julius till världen efter värkar i mer än ett dygn. Ryggbedövning blev verkligen min räddning, hade fruktansvärt ont och var galet trött innan den. Längd och vikt har vi inte än så det får jag återkomma med!
Grattis!01.45 kom lilla Julius till världen efter värkar i mer än ett dygn. Ryggbedövning blev verkligen min räddning, hade fruktansvärt ont och var galet trött innan den. Längd och vikt har vi inte än så det får jag återkomma med!
Stort grattis!01.45 kom lilla Julius till världen efter värkar i mer än ett dygn. Ryggbedövning blev verkligen min räddning, hade fruktansvärt ont och var galet trött innan den. Längd och vikt har vi inte än så det får jag återkomma med!
Besök hos BM. Hade en vikarie idag med. En gammal pensionär. Hon var snäll men det blev inget vettigt med dagens besök heller.
Mitt blodtryck var nere på 115/70. Dvs normalt för icke graviditet. Urinprov ua.
SF mått 39 (?) Hur stort har erat varit?
Vikt åt helvete med +10 kg.
Besök hos BM. Hade en vikarie idag med. En gammal pensionär. Hon var snäll men det blev inget vettigt med dagens besök heller.
Mitt blodtryck var nere på 115/70. Dvs normalt för icke graviditet. Urinprov ua.
Jag hade säkert gått upp 18-19kg innan förlossningen.. Vet inte riktigt för vägde mig inte så ofta.. Men jag har 8-9kg "kvar" nu efter hon kommit ut iaf.. Så 10kg är ingetBesök hos BM. Hade en vikarie idag med. En gammal pensionär. Hon var snäll men det blev inget vettigt med dagens besök heller.