Vårföräldrar 2017 del 6

Besök hos BM. Hade en vikarie idag med. En gammal pensionär. Hon var snäll men det blev inget vettigt med dagens besök heller.

Mitt blodtryck var nere på 115/70. Dvs normalt för icke graviditet. Urinprov ua.
SF mått 39 (:o?) Hur stort har erat varit?
Vikt åt helvete med +10 kg.

Besök hos BM. Hade en vikarie idag med. En gammal pensionär. Hon var snäll men det blev inget vettigt med dagens besök heller.

Mitt blodtryck var nere på 115/70. Dvs normalt för icke graviditet. Urinprov ua.

Minns inte sf mått haha är ju 9 veckor sen jag var gravid, meb hade varit lycklig med typ 10 kg, gick upp 21 :arghh:

Jag hade säkert gått upp 18-19kg innan förlossningen.. Vet inte riktigt för vägde mig inte så ofta.. Men jag har 8-9kg "kvar" nu efter hon kommit ut iaf.. Så 10kg är inget :)

@kakan89
Nej. Vikten är inte åt helvete. Du är gravid. Man går upp i vikt och man går ner igen efteråt.

Jag hade viktångest med första barnet pga en urkass bm och det är inte värt det.(+7 kilo totalt tror jag)
Jag gick upp 11 kilo denna gång, bm gillade det inte men jag mådde bättre.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 272
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 167
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 602
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka