Usch, håller alla tummar jag kan hitta, @KattenKorven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas kissen blir braPlötsligt är jag glad att det är nästan tre månader kvar till beräknad födsel. Igår fick vi veta att en av våra katter kommer behöva opereras ganska omgående för "förändringar" i ett inre organ. Förhoppningsvis har han inte cancer, men det kommer de inte veta säkert förrän efter operationen. Så nästa vecka ska han in till djurkliniken. Jag har haft honom sen han var kattunge och han är min lilla älskling. Kan inte tänka på det utan att börja gråta.
Jaha.. Det glamorösa gravidlivet fortsätter!
Vaknade idag och la armbågen i något lite blött sådär, tyckte det var väldigt långt ner för att ha varit dregglande från mig och där någonstans gick det upp för mig.. BRÖSTMJÖLK! Jag läcker..
Jag som var så nöjd med att ha sluppit, men tji fick jag
Jag läcker på nätterna nu, men läckte desto mer när jag ammade. Sov med större behålinne som jag hade en handduk i som inlägg eftersom jag läckte igenom allt annars. Fördelen för mig var att jag aldrig fick mjölkstockning eller fick ont i brösten vid för lång tid mellan amningar (jag pumpade ur och var iväg längre svängar på stallet) eftersom brösten reglerade överskottet med att helt enkelt spruta ut...Visst är man sexig Jag har fått börja använda inlägg i bh'n på dagarna.. När jag legat på sidan på nätterna och fått boobsen i kläm så har jag blöta granna fläckar på linnet när jag vaknar. Misstänker starkt att jag kan extraknäcka som mjölkko när bebis kommit.
Håller tummarna för katten.Plötsligt är jag glad att det är nästan tre månader kvar till beräknad födsel. Igår fick vi veta att en av våra katter kommer behöva opereras ganska omgående för "förändringar" i ett inre organ. Förhoppningsvis har han inte cancer, men det kommer de inte veta säkert förrän efter operationen. Så nästa vecka ska han in till djurkliniken. Jag har haft honom sen han var kattunge och han är min lilla älskling. Kan inte tänka på det utan att börja gråta.
Sammandragningar är just när livmodern drar ihop sig så hela magen (eller ja livmodern) blir hård, det går inte att missa.Alltså aj, det är fasiken omöjligt att ta promenader numera. Idag tog det 40 min att gå en runda som vanligtvis tar knappt 25 min Får ont från höger höftben och lite uppåt, känns lite som håll, plus mensvärkskänsla som inte går över förrän jag legat ner en stund. Är det sammandragningar? Tycker dock inte att magen blir hårdare än vanligt, inte så mycket i alla fall.
Apropå bröstmjölk - det här med att "donera" bröstmjölk? Är det någon som gjort det eller funderar på att göra om det går? Jag funderar på det, men vet inte så mycket om det.
Apropå bröstmjölk - det här med att "donera" bröstmjölk? Är det någon som gjort det eller funderar på att göra om det går? Jag funderar på det, men vet inte så mycket om det.
Det börjar bli nedräkning för många i tråden, vem blir först ?
Sambon arbetar på ett litet privat företag utan kollektivavtal så lyckan blev stor när chefen gick med på 6 veckors semester i sommar. Chefens enda önskemålet var 6 veckor sammanhängande period för att det skulle passa företaget men det går bra för vår del
Jag får som håll/kramp när jag rider min ena häst (den andra går bra).Alltså aj, det är fasiken omöjligt att ta promenader numera. Idag tog det 40 min att gå en runda som vanligtvis tar knappt 25 min Får ont från höger höftben och lite uppåt, känns lite som håll, plus mensvärkskänsla som inte går över förrän jag legat ner en stund. Är det sammandragningar? Tycker dock inte att magen blir hårdare än vanligt, inte så mycket i alla fall.